Koitin tarkistaa maastopuolen öljyt mutta aikeeksi jäi.. on edelliset omistajat mulkanneet pultin kannan niin pyöreäksi ettei mitään saumaa saaha auki. Hyviä vinkkejä miten tuo nyt avataan? Poraamallako ja kierteet pulttiin vaiko?
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Jostain syystä nää proput on vedetty ilmeisen usein ihan hemmetin tiukalle. Mä jouduin avaamaan lj:stä ekalla kerralla jatkovarren kanssa. Sen jälkeen vedin yhden käden kireyteen ja ykskään ei silti koskaan itekseen auennut.
Dodii, lähtihän se roppu putkipihdeillä auki.. hitsaus ei onnistunu. Ei tainnu virta riittää migissä. Noh asentelin hullunkierron samalla nii olipa pikkasen reilusti vaihelaatikossa öljyä kun varmasti reilusti yli litra sieltä tuli pois ku täyttö/tarkistus ropun aukas. On varmaan roiskinu jakolaatikosta pitemmän aikaa öljyä.. jännä että jakolaatikossa oli öljyä tarkistusropun alareunaan eli ihan ok.
Ei kai se ny ainakaan huonommaksi menny ku hullunkierron asensi. Mitenhän ne lienee on kavereilla hullunkierrot toiminu? Mitä se mahtaa liika öljy vaihdelaatikossa tehä; onko siitä jotain haittaa?
Mites täyttynyt kytkin oireilee? Tuntuu että kovin on itellä menny on/off malliseksi tuo kytkin, eli ei juuri luistatus onnistu. Perstuntumalta tuntu että pykälät meni helpommin päälle..
No sitten kun se on kytkinakselia myöten täynnä niin se ölppä rupeaa löytämään tiensä kytkimeen. Ja kylmänä hieman normaalia kankeempi mutta ei kai siitä mitään muuta haittaa ole.
Mites täyttynyt kytkin oireilee? Tuntuu että kovin on itellä menny on/off malliseksi tuo kytkin, eli ei juuri luistatus onnistu. Perstuntumalta tuntu että pykälät meni helpommin päälle..