HJ60:sen 4-v laatikko 5-v malliin?
Valvoja: Käyttäjä
HJ60:sen 4-v laatikko 5-v malliin?
Olisi ajatuksena vaihtaa HJ60 vm.83:sen 4-v laatikko 5 vaihteiseen laatikkoon. Kuinka iso operaatio tuo kaikkinensa on, itellä kun ei ole oikein käsitystä?
Vaihdon syynä se, että ois vähä "mukavampi" ajaa matkaa, ei ois kierrokset 80-90 km/h vauhissa ihan niin korkialla ku tällä 4-v lootalla..
Vaihdon syynä se, että ois vähä "mukavampi" ajaa matkaa, ei ois kierrokset 80-90 km/h vauhissa ihan niin korkialla ku tällä 4-v lootalla..
Re: HJ60:sen 4-v laatikko 5-v malliin?
Asiasta on paljon keskusteluja, kokeiles käyttää hakutoimintoa.TeeHooJii kirjoitti:Olisi ajatuksena vaihtaa HJ60 vm.83:sen 4-v laatikko 5 vaihteiseen laatikkoon. Kuinka iso operaatio tuo kaikkinensa on, itellä kun ei ole oikein käsitystä?
Vaihdon syynä se, että ois vähä "mukavampi" ajaa matkaa, ei ois kierrokset 80-90 km/h vauhissa ihan niin korkialla ku tällä 4-v lootalla..
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Semmostaki nelivaihteista voi olla, mikä oli yhtä pitkä kun viisvaihteinen. Sen tunnistaa siitä että pää- ja jakovaihteiston välissä on muistaakseni 9cm jatkopalikka mistä vitosen rattaat on vaan jätetty pois. Sillon kävis samat kardaanit. Rattaita ei kuitenkaan pystyny lisäämään kun akselit on erilaiset.
Tapauksesta riippuen joutuu vaihtamaan vaihteiston palkin ja kumityynyt.
Tapauksesta riippuen joutuu vaihtamaan vaihteiston palkin ja kumityynyt.
TP