FJ40 Tekniikkapohdintaa.
Valvoja: Käyttäjä
FJ40 Tekniikkapohdintaa.
Tuommoinen koneeton fj pöllähti tontile ja ensi talvena alkaa ensin korin pellitys.
Sen jälkeen aletaan hieromaan tekniikkaa.
Onko foorumilaisilla hyviä ideoita moottoriksi?
Auto tulee harraste käyttön joten EHKÄ diesel tekniikka ei tulisi kysymyksen vähäisten kilometrien vuoksi.
V-8 voisi kiinnostaa pellin alle laittaa, näitähän vissiin on muutama suomessa?
Sitten vaihteisto/jakis.
Sopiiko tuon 3 vaihteisen päälaatikon tilalle jakolaatikkoon jokin uudempi päävaihteisto suoraan.
Auto on siis vuosimallia -71
Sen jälkeen aletaan hieromaan tekniikkaa.
Onko foorumilaisilla hyviä ideoita moottoriksi?
Auto tulee harraste käyttön joten EHKÄ diesel tekniikka ei tulisi kysymyksen vähäisten kilometrien vuoksi.
V-8 voisi kiinnostaa pellin alle laittaa, näitähän vissiin on muutama suomessa?
Sitten vaihteisto/jakis.
Sopiiko tuon 3 vaihteisen päälaatikon tilalle jakolaatikkoon jokin uudempi päävaihteisto suoraan.
Auto on siis vuosimallia -71
Ei vaan saa supran tai lexan konetta laillisesti kiinni laitettua, semmonen suomimallin 7m-ge supran koneen taitaa saada, mut se on paska kaikin puolin.
Japsimallin 1JZ tai 2JZ vapari ja turbo siihen, niin menee teholapulla läpi. tehdasturbot ei mee, kun on se 280 hp vakiona molemmissa.
Ja jos on joskus päässyt ajamaan orkkis bensakoneista 40 sarjalaista, niin ymmärtää, ettei sinne mikään dieseli kuulu, on nimittäin sillä f.koneellakin ihan eri planeetalta kuin noi b ja 3b koneiset.
Lexan kasissakin köyhimmillään se 250hp eli tarvis ruveta lupia anomaan.
Ameriikan koneistahan löytyy sit vaikka kuinka laiskoja esim cj7 jeepin 302 koneessa vain joku 120 hp vakiona.
Viislitrasenhan tonne taitaa just saada tilavuuden puolesta.
Japsimallin 1JZ tai 2JZ vapari ja turbo siihen, niin menee teholapulla läpi. tehdasturbot ei mee, kun on se 280 hp vakiona molemmissa.
Ja jos on joskus päässyt ajamaan orkkis bensakoneista 40 sarjalaista, niin ymmärtää, ettei sinne mikään dieseli kuulu, on nimittäin sillä f.koneellakin ihan eri planeetalta kuin noi b ja 3b koneiset.
Lexan kasissakin köyhimmillään se 250hp eli tarvis ruveta lupia anomaan.
Ameriikan koneistahan löytyy sit vaikka kuinka laiskoja esim cj7 jeepin 302 koneessa vain joku 120 hp vakiona.
Viislitrasenhan tonne taitaa just saada tilavuuden puolesta.
MIKKO UKKOLA
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
- hakoteilla
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am
Adaptereita löytyy tästä: http://www.advanceadapters.com/categori ... pters/232/
Itsellä BJ:ssä GM:n kasi + TH400 ko. adapterilla HJ:n Split Case -jakiksessa kiinni. Ja leimassa on.
Itsellä BJ:ssä GM:n kasi + TH400 ko. adapterilla HJ:n Split Case -jakiksessa kiinni. Ja leimassa on.
Sehän tässä lexuksen purkua itellä jarruttaakin, kun sitä konetta ei saa laillisesti sinne, mutta tommosen 305 maamoottorin saa helpostikkin.
Pitäis laittaa kerjuulappu trafiin, et jos vaikka muuntais sen kaasulle, niin meniskö sit teholapulla, kun ei ole enää tehdaskone siinä kohtaa.
45:nen odottais nimittäin bensakonetta, kunhan ehtis perehtyä asiaan.
Ite kun haluaisin sen rodin tehdä toyotan tekniikalla, mut taitaa olla pakko nöyrtyä...
Pitäis laittaa kerjuulappu trafiin, et jos vaikka muuntais sen kaasulle, niin meniskö sit teholapulla, kun ei ole enää tehdaskone siinä kohtaa.
45:nen odottais nimittäin bensakonetta, kunhan ehtis perehtyä asiaan.
Ite kun haluaisin sen rodin tehdä toyotan tekniikalla, mut taitaa olla pakko nöyrtyä...
MIKKO UKKOLA
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP