Hj "Haokkoo henkeä "
Valvoja: Käyttäjä
Hj "Haokkoo henkeä "
Hj 60 vm 81 "Haukkoo henkeä ajaessa ,elikkä käyttää syöttöja pois ,1-2 sekuntia ajaessa tiellä ! Sama mikä vaihde tai nopeus ! Kaikki näyttäs olevan päällisinpuolin kunnossa letkut vivut ja vaijerit !
Kuulostaa samalta kun bj:ssä joskus.
Johtu siitä olisko joku pysäytin rele( sillä on joku oikeakin nimi) joka napsi syöttöjä pois päältä, se rele oli bj :ssä siellä apparin jalkakatilan kupeessa, kuulu napsaus just ennen "huokausta"ja toinen ku loppu.
Olikohan niin että sama rele jotenkin hoiti myös startatessa pakkosyötön ohjausta. Ite annoin ensiavun ottamalla "töpselin" releestä pois, pysäytin sitten vaihteella.
Varmaan tulee vielä viisaampia vastauksia asioiden oikeilla nimillä, mutta ei paha vaiva.
Johtu siitä olisko joku pysäytin rele( sillä on joku oikeakin nimi) joka napsi syöttöjä pois päältä, se rele oli bj :ssä siellä apparin jalkakatilan kupeessa, kuulu napsaus just ennen "huokausta"ja toinen ku loppu.
Olikohan niin että sama rele jotenkin hoiti myös startatessa pakkosyötön ohjausta. Ite annoin ensiavun ottamalla "töpselin" releestä pois, pysäytin sitten vaihteella.
Varmaan tulee vielä viisaampia vastauksia asioiden oikeilla nimillä, mutta ei paha vaiva.
Tuota noinaa. Se veden erottimen valo toiminee myös latauksen merkkivalona. Ja edicci sammuttaa koneen myös jossain lataus hämmingeissä.
Mutta tarkista ensin kaikki johtoliitokset ja varsinkin koneen ja rungon välinen maa sekä koneen ja kytkinkopan pultit että ovat tiukalla kun se maajohto on ainakin bertassa juuri tuossa välissä.
Nii ja ettei mikään akku pääse ottamaan maihin ym.jutut.
Sitten koita haaruikoida se tilanne missä tuo tapahtuu ja missä ei,eli vaihetta vaihtaessa ym.
Itellä bertta tekee tuota kun aura on keulilla. Tosin tänä talvena ei tehny kertaakaan. Ja mystistä on tuossa se että mitään sähköä ei kytketä kun aura pistetään nokille.
Mutta tarkista ensin kaikki johtoliitokset ja varsinkin koneen ja rungon välinen maa sekä koneen ja kytkinkopan pultit että ovat tiukalla kun se maajohto on ainakin bertassa juuri tuossa välissä.
Nii ja ettei mikään akku pääse ottamaan maihin ym.jutut.
Sitten koita haaruikoida se tilanne missä tuo tapahtuu ja missä ei,eli vaihetta vaihtaessa ym.
Itellä bertta tekee tuota kun aura on keulilla. Tosin tänä talvena ei tehny kertaakaan. Ja mystistä on tuossa se että mitään sähköä ei kytketä kun aura pistetään nokille.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Kaivoin kytkentäkaaviot esiin ja tutkiskelin niitä.
Antsa oikeassa siinä , että se Filter merkkivalo joka on kojelaudassa liittyykin latausjärjestelmän yhteyteen. Eli mielikuva siitä vedeneroitin pysäytäisi koneen oli väärä. Onkin siten, että jos se syttyy palamaan,täytyy pysäyttää kone ja tyhjentää vedeneroitin, joka on oikean runkopalkin vieressä takapyörän lähellä.
Antsa oikeassa siinä , että se Filter merkkivalo joka on kojelaudassa liittyykin latausjärjestelmän yhteyteen. Eli mielikuva siitä vedeneroitin pysäytäisi koneen oli väärä. Onkin siten, että jos se syttyy palamaan,täytyy pysäyttää kone ja tyhjentää vedeneroitin, joka on oikean runkopalkin vieressä takapyörän lähellä.
HJ-60 vm-84 -ex
HJ-60 vm-83 -ex
Hiace vm-98
BJ40 vm-80 -ex
MR2 vm-85
FJ40 vm-69
HDJ80 vm-90
HJ-60 vm-83 -ex
Hiace vm-98
BJ40 vm-80 -ex
MR2 vm-85
FJ40 vm-69
HDJ80 vm-90