Minkälaisia ajovaloja vois vaihtaa? Nämä angeleyes lamput vissiin laittomia, mutta on näkynyt myös ece merkinnällä eli ilmeisesti laillinen. Onko kokemusta näistä ja valotehon muutoksista ym.
Takasiipi kiinostaisi myös, ulkomailta löytyy entäs koto suomesta?
J120 tuning
Valvoja: Käyttäjä
Tollastahan on heleppo tuunata.isoo karkeeta pyörää alle. Warnin vinssipuskuria ja vinssiä nokalle. maltillinen korotussarja.
Tässä aluksi.
Tässä aluksi.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Re: J120 tuning
Kokeillaas nyt tällasta ketjua kun ei näin noviisina tohi uuttakaan avata. Pikkuhiljaa pitäis 120:stä alkaa tuunaileen, sillai heterolla tavalla. Kotosalla olis jo 1,5" lift kitti taakse ja eteen tulossa säätö Bilsteinit ihan näinä päivinä. Se ei noiden tilausprojekti menny ihan niinkuin strömssöössä kun käytin sellasta "postiosoite jenkeistä" firmaa mutta se nyt on toinen tarina.
Foorumilla on paljon ja hyvää asiaa alustasta ja rengastuksesta mutta sen verran hajallaan että toisesta päästä tahtoo unohtua kun seuraavan löytää. Mutta oliko näin että tuollaista iskari/spaceri korotusta ei tarvi tai edes pysty muutoskatsastamaan ja määräaikaiskatsastuskin kannattaa suorittaa paikassa jossa on maasturiasioista perillä olevia katsastushenkilöitä?
Renkaista perään. Alla on nyt ostaessa mukana tulleet 275/65 kitkat vakiovanteella. Sopivat kyllä mutta vähän näyttää kapealta vanne kumin sisällä. Mielessä olisi joko 275 tai 285/70 BF:n A/T:t tai sitte Rotiivat. Sopivatko ja mikä olisi hyvä leveys ja ET vanteille?
Jos arvon foorumilaiset jaksaisitte kirjoitella tähän kootusti kokemuksia ja ajatuksia 120:n alusta ja rengas asioista niin se varmasti auttasi meitä noviiseja, minua ainakin.
Foorumilla on paljon ja hyvää asiaa alustasta ja rengastuksesta mutta sen verran hajallaan että toisesta päästä tahtoo unohtua kun seuraavan löytää. Mutta oliko näin että tuollaista iskari/spaceri korotusta ei tarvi tai edes pysty muutoskatsastamaan ja määräaikaiskatsastuskin kannattaa suorittaa paikassa jossa on maasturiasioista perillä olevia katsastushenkilöitä?
Renkaista perään. Alla on nyt ostaessa mukana tulleet 275/65 kitkat vakiovanteella. Sopivat kyllä mutta vähän näyttää kapealta vanne kumin sisällä. Mielessä olisi joko 275 tai 285/70 BF:n A/T:t tai sitte Rotiivat. Sopivatko ja mikä olisi hyvä leveys ja ET vanteille?
Jos arvon foorumilaiset jaksaisitte kirjoitella tähän kootusti kokemuksia ja ajatuksia 120:n alusta ja rengas asioista niin se varmasti auttasi meitä noviiseja, minua ainakin.
Re: J120 tuning
Ei oo mulla 120stä, mutta haaveiden maisemissa sellainen oleilee... Ja tiettyhän se pitäis rakentaa.
Eli itse kurkkisin Arctic Trucksin sivuilta hyviä esimerkkejä aiheesta. Maltillisen suuri rengaskoko (33x12.5) tai jotain vastaavaa.. (Kolmevitoset++ olis tietty komiaa, mutta toisaalta, auton tieliikennelaillisuus on aika bueno juttu) Muhkeat lokasuojan levikkeet ja maltillinen, mutta silti näyttävä korotus. ARBn vinssipuskuri on pirun siisti, joten kai sellainen tulisi jotenkin kehiteltyä. Mutta taas toisaalta, tuohon islantilaiseen rakentelutyyliin, jota siis yllättäen itse fanitan, ei kuulu mitkään isot lehmähärpäkkeet. Mutta silti tuossa ARBssä on sitä jotain.. Ja onhan se aika laadukas kapine.
Alustasarjaksi varmaan harrkitsisin OMEn tuotoksia ja tavaratilaan tulis luonnollisesti jonkunsorttinen hyllykkö/laaatikosto ja ehdottomasti autojääkaappi/pakastin.. Noh, reissuautohan tuosta luonnollisesti tulisi, joten siksi tuollaiset varusteet.
Eikä tuota varusteista huolimatta offroadin alttarille uhrattaisi, mutta tulisi se silti maastoa näkemään siihenmalliin, että lukot ja välitykset siihen varmaan tulisi hommattua. Eli tais mopo lähteä jälleen käsistä
Eli itse kurkkisin Arctic Trucksin sivuilta hyviä esimerkkejä aiheesta. Maltillisen suuri rengaskoko (33x12.5) tai jotain vastaavaa.. (Kolmevitoset++ olis tietty komiaa, mutta toisaalta, auton tieliikennelaillisuus on aika bueno juttu) Muhkeat lokasuojan levikkeet ja maltillinen, mutta silti näyttävä korotus. ARBn vinssipuskuri on pirun siisti, joten kai sellainen tulisi jotenkin kehiteltyä. Mutta taas toisaalta, tuohon islantilaiseen rakentelutyyliin, jota siis yllättäen itse fanitan, ei kuulu mitkään isot lehmähärpäkkeet. Mutta silti tuossa ARBssä on sitä jotain.. Ja onhan se aika laadukas kapine.
Alustasarjaksi varmaan harrkitsisin OMEn tuotoksia ja tavaratilaan tulis luonnollisesti jonkunsorttinen hyllykkö/laaatikosto ja ehdottomasti autojääkaappi/pakastin.. Noh, reissuautohan tuosta luonnollisesti tulisi, joten siksi tuollaiset varusteet.
Eikä tuota varusteista huolimatta offroadin alttarille uhrattaisi, mutta tulisi se silti maastoa näkemään siihenmalliin, että lukot ja välitykset siihen varmaan tulisi hommattua. Eli tais mopo lähteä jälleen käsistä

Camperhommia Troopyllä.
# 254
# 254