Sivu 1/1

etu perä

Lähetetty: La Tammi 12, 2013 11:34 pm
Kirjoittaja havi
ajatus oli kokeilla pajonin kiristystä jos vaikka lukitus olisi pettänyt,
simmilevyä montako ja mikä paksuisia tavallisesti käytetyssä perässä.
ei haluja simmata vaan ajaa jonkun aikaa mutta kolisee pikkuisen liikaa
eikä kiristä laakereita ollenkaan jos ei simmejä.painuu vain pooreilla pohjaan
kyseessä vanha hj 60.
(vanhemmassa ei krymppi holkkia)

Lähetetty: Su Tammi 13, 2013 8:28 am
Kirjoittaja Antsa
Ulkomuitista sanoisin että hojossa pitäisi olla se krymppiholkki eikä shimmejä. Sen mutterin alla pitäisi olla paksu prikka. Vaan jos se ei kiristä laakeria yhtään niin liekkö sieltä jo rullat varissu perän pohjallle??

Lähetetty: Su Tammi 13, 2013 10:02 pm
Kirjoittaja Hoosuu
Vanhemmisa on simmilevyt laakereitten välissä ja niitä vähentämällä välys pienenee, mutterin alla pitää olla paksu prikka, ettei mutteri pohjaa pooreihin !

etu perä

Lähetetty: Su Tammi 13, 2013 10:57 pm
Kirjoittaja havi
Hoosuu kirjoitti:Vanhemmisa on simmilevyt laakereitten välissä ja niitä vähentämällä välys pienenee, mutterin alla pitää olla paksu prikka, ettei mutteri pohjaa pooreihin !
kiitos! viimeksi tämmöisen perän kanssa touhusin vajaa pari vuosikymmentä
sitten,silloin vähensin yhden levyn ja ajelin aika kauan ei ogelmia !

Lähetetty: Ma Tammi 14, 2013 9:55 am
Kirjoittaja JES
Ja jos pinjonin mutteri on joskus vaihdettu uuteen niin se paksu prikka on yhtä puuta sen mutterin kanssa ja se irtonainen prikka jää pois. Näin ainakin toyotalta hankituissa uusissa muttereissa.