Kuva Kuva

etu perä

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

havi

etu perä

Viesti Kirjoittaja havi »

ajatus oli kokeilla pajonin kiristystä jos vaikka lukitus olisi pettänyt,
simmilevyä montako ja mikä paksuisia tavallisesti käytetyssä perässä.
ei haluja simmata vaan ajaa jonkun aikaa mutta kolisee pikkuisen liikaa
eikä kiristä laakereita ollenkaan jos ei simmejä.painuu vain pooreilla pohjaan
kyseessä vanha hj 60.
(vanhemmassa ei krymppi holkkia)
Viimeksi muokannut havi, Ma Tammi 14, 2013 5:18 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Antsa
Viestit: 877
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 2:24 pm
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Ulkomuitista sanoisin että hojossa pitäisi olla se krymppiholkki eikä shimmejä. Sen mutterin alla pitäisi olla paksu prikka. Vaan jos se ei kiristä laakeria yhtään niin liekkö sieltä jo rullat varissu perän pohjallle??
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Hoosuu
Viestit: 235
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 12:48 pm
Paikkakunta: Vammala

Viesti Kirjoittaja Hoosuu »

Vanhemmisa on simmilevyt laakereitten välissä ja niitä vähentämällä välys pienenee, mutterin alla pitää olla paksu prikka, ettei mutteri pohjaa pooreihin !
havi

etu perä

Viesti Kirjoittaja havi »

Hoosuu kirjoitti:Vanhemmisa on simmilevyt laakereitten välissä ja niitä vähentämällä välys pienenee, mutterin alla pitää olla paksu prikka, ettei mutteri pohjaa pooreihin !
kiitos! viimeksi tämmöisen perän kanssa touhusin vajaa pari vuosikymmentä
sitten,silloin vähensin yhden levyn ja ajelin aika kauan ei ogelmia !
Avatar
JES
Viestit: 129
Liittynyt: To Joulu 29, 2005 6:40 pm
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja JES »

Ja jos pinjonin mutteri on joskus vaihdettu uuteen niin se paksu prikka on yhtä puuta sen mutterin kanssa ja se irtonainen prikka jää pois. Näin ainakin toyotalta hankituissa uusissa muttereissa.
SLCK #364
HDJ100 2006
HJ-61 1989 ex
Vastaa Viestiin