Käyttäjä kirjoitti:
Itse vaihdoin kaverin montulla koko paketin kerralla.
Ikkunat auki ja lankku etuikkunoista läpi.
Keppi irti ja siitä reijästä ketjutalja kiinni.
Alatuet irti sun muut hilppeet.
Kone niin paljon pystyyn että kansi ottaa tulipeltiin kiiinni.
Paketti irti ja alta pois
Toinen tilalle.
Siinä toi homma silleen yksinkertaisuudessaan.
Helpoin homma nosturilla ja vaihdelaatikkonostimella.
On noita vaihdeltu ilman monttua ja nosturiakin.
Ensmäseks, miinuskaapeli pois akusta.
Lisäks kanssa kun ottaa etupenkit pois ja avaa sen laatialla olevan huoltoaukon. Näkee paremmin. Ja sitten kepit irti laatikon kyljestä. Ja startti pois.
Noin se suunnilleen menee, ja jos ei oo vaihteistonostajaa ja tekee sen lattialla, moottoripyöränostin on aika hyvä, se voi vaan vaatia asennukseen lisäks yhen "säätötunkin" sinne väliin.
Homma ei ole paha, kun tekee maltilla. MUISTA!! Tarkista painelaakeri ja vaihteistoakselin päähän tuleva pronssiholkki (vauhtipyörässä)
Ite oon joskus vaihtanu BJ:n kytkinlevyn kajaanissa kuormaliinalla. Laatikko menee ylös menee näppärästi, alas tuurilla..