Sivu 1/1

Kenppi lukko?

Lähetetty: Su Loka 21, 2012 5:52 pm
Kirjoittaja joppek53
Kysyisin onnistuuko kemppilukko bj40 etuakseliin jos niin mitkä on haittat/hyödyt.
T:J.K

Lähetetty: Su Loka 21, 2012 6:09 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
Onnistuuhan se varmasti mutta tulee satavarmasti karsea ajettava,auto ei käänny mihinkään etuperän kempityksen jälkeen :(

Miksi kempittäisit etuperän???

Lähetetty: Su Loka 21, 2012 6:15 pm
Kirjoittaja joppek53
Mutta jos maantiellä ottaa toisen napalukon irti?
T:J.E.K

Lähetetty: Su Loka 21, 2012 8:05 pm
Kirjoittaja Ugly_hj
Elä kempitä keulaa , taakse kemppi jos ei muuta oo tarjolla ja joustot kuntoon vaikka soalla niin hyvin kulkee. Eteen sitten vaikka kuusykkösen lukkoakseli jos budjetti antaa periksi.

Lähetetty: Su Loka 21, 2012 11:24 pm
Kirjoittaja Antsa
Ei Berttaan kemppilukkoa kumpaankaan päähän!! Ne on mettä,ja peltorassi virityksiä mitkä enteilee lopun alkua koska ajettavuus ja leimaamattomuus vie laitteelta ennemmin tai myöhemmin käyttöarvon.

Helppo,nopea asentaa, ja yhtä karsea talviajetettava on joku detroitti tms. sillä erotuksella laite on vielä leimattavissa ilman joka vuotista perä jumppaa.

Ja etulukko päällä laite on todella karmea ajettava jo ihan alle neljän kympin nopeuksillakin eli mutkassa kampeaa tosi rajusti suoraan.

Lähetetty: Ma Loka 22, 2012 6:20 am
Kirjoittaja SeppoHovi
Eikös tuo toinen napalukko auki toimisi vähän niin kuin avoin perä?

Lähetetty: Ma Loka 22, 2012 6:36 am
Kirjoittaja burton
ei toimi. Jos kempität sen etuperän ja ajat toinen napa kiinni tiellä niin todennäköisesti aiheuttaa vetelyä kiihdyttäessä, paukuttaa ja puskee kääntäessä (vaikka toinen napa auki) koska ei ole tasaus pyörästöä edessä eikä jakolaatikossa. Ja maastossa ajaessa tulee murrokset olemaa todella tiukalla ku perä jumis koko ajan ja pitää kääntää laidasta laitaa koko ajan jotta jotenki kääntyis. Ja onpa toinen napa avoinna vetopito on huonompi ku avoimella perällä, siinä vetää molemmat pyörät kumminki ku tasaisella ajaa. Jos jotai budjetti lukkoa haaveilet niin laita kitkalukko sinne etee ja kemppi taakse, pysyy vielä ajettavana jotenki.

Lähetetty: Ma Loka 22, 2012 7:24 pm
Kirjoittaja Tuppu
aihetta sivuten :lol:

Kuva

Lähetetty: Ti Loka 23, 2012 7:43 am
Kirjoittaja joppek53
No kun ei näköjään kannata kempata niin minkälainen homma olis laittaa
paineilmalukko ja onko joku edullinen hankita paikka.
T:J.E.K

Lähetetty: Ti Loka 23, 2012 11:05 am
Kirjoittaja burton
tonnilla selvii :) mut halvempi ja helpompi olis laittaa vaikka bj-75:sen etumurikka ja siitä myös pitkäpoorinen etuvetari. olis sama välityskin. tai oikeestaa samoin tein roiskasee koko akselin sinne keulalla niin sais levyjarrut samaan hintaa!

hj-60:sen kitka murikan sais varmaa satasella, siitäki olis jotai pientä iloa.

Lähetetty: Ti Loka 23, 2012 6:57 pm
Kirjoittaja joppek53
Noita 75:n akseleita ei taida pahemmin olla tarjolla?
T:J.E.K

Lähetetty: Ti Loka 23, 2012 7:07 pm
Kirjoittaja Antsa
Hyvällä munkilla ja kasalla euroja nuo saattaa jostain löytyä. Ite tein tommosen swapin toissa keväänä eikä ole kaduttanu , on takana fullfloatteria ja vaikka mitä.

Lähetetty: Pe Loka 26, 2012 9:41 pm
Kirjoittaja Hojomies
Perkeles,on muuten komia tarra tuo 100% kemppi 8)