Kuva Kuva

Miten lj 70 lukot ?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

Miten lj 70 lukot ?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onkos siihen saatavana lukkoja parempia taakse ja eteen myös ?
jjtp
Viestit: 409
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:07 am
Paikkakunta: hamina puh:0443500971

Viesti Kirjoittaja jjtp »

kyllä siihen lukkoja saa esim. lock right tai aussie locker (noi on samanlaisia) ,myös abr paineilmalla lukittavia on saatavana.
noita löytyy http://www.offivaruste.com
tossa tiatoa aussie lockerista
http://www.cros4wd.com/aussi_locker_ohje.pdf
tuolla petrisimolin sivuilla mun profiilissa löytyy myös valokuvia aussie asennuksesta bj40 olen siellä kirjautunut myös jjtp:nä.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

No niin

Taitais tuo poiskytkettävä olla ainoa järkevä vaihtoehto.
Olivat kuulemma laittaneet kitkalukon joskus keulaan niin oli tullut hiukan kummallinen ajettava kovalla vauhdilla kaarre ajossa ...
Onko kokemuksia ?
jjtp
Viestit: 409
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:07 am
Paikkakunta: hamina puh:0443500971

Viesti Kirjoittaja jjtp »

joo kyllä se arb etuperässä on iha ok!
mulla on hiluxissa hiacen kitka edessä sekä takana,bj40 mikä rakenteilla on lock right edessä aussieloker takana,fj55 on bj42 kitka eteen taakse tulee aussie locker (joka vielä puuttuu).
ainoa lukko etuperässä millä voi ajaa liukkaalla 4wd päällä tai napikset kiinni tosiaankin on toi arb (vapautettuna) ellei halua istua matkustajana kuskin paikalla :)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ajatko hiacella ihan liikenteessäkin ?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ajattelin miksi mulla on tuossa l4 ja h2 kepissä eli onko tarkoitettu jollain sähkökytkennällä jo alunperin ettei nopeaa nelivetoa käytetä ?
Silloin kitka edessäkin olis ok
jjtp
Viestit: 409
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:07 am
Paikkakunta: hamina puh:0443500971

Viesti Kirjoittaja jjtp »

tällähetkellä ei hilu ole kilvissä,kyllä se mulla on tieliikenteessä ollut ja joskus tulee kilpiin uudestaan.
ei ole huvittanut turhia maksuja maksaa kun muutamaan vuoteen ei ole ollut hirveesti aikaa noille ajeluille.
tarvittaessa ole hakenut siihen "puuhakilvet".
varmaan tota tarkoitit ei mulla mitään hiacea ole?!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Juu sori ... toinen silmä ummessa ajatus pätkii ...
Kuulin että jossain volkkarissa olis myös kitka edessä ? !! kuulemma joskus puskee onko kokemuksia transporterin nelikoista ?
harri4x4
Viestit: 1
Liittynyt: Su Tammi 02, 2005 7:13 pm
Paikkakunta: virrat

Viesti Kirjoittaja harri4x4 »

Tervehdys , ei volkkareissa oo kitkalukkoja ainoo "kitkalla" toimiva on viskokytkin kartaanin välissä alkuperäiset lukot toimii alipaineella ja ne on 100% näin T2 ja T4 .
t. harri .
Vastaa Viestiin