Sivu 1/1

BJ40:n kytkin ongelma.

Lähetetty: Ke Elo 15, 2012 1:57 pm
Kirjoittaja 4x4_88
Mulla on BJ:ssä pientä kytkin probleemaa, joten ajattelin kysyä teiltä mielipidettä.

1)Ensinnäkin kytkinnestettä hupenee tappavaan tahtiin. Pääsylinteri näyttää kuivalta ulkoapäin joten varmaan työsylinteri vuotaa.

2)Kytkin ottaa tosi ylhäältä. Tosin joskus se ottaa aika alhaalta ja tuntuu keveämmältä. Vaihtelee kesken ajon.

Joten mikähän voisi olla vikana? Oma epäilys on työsylinterin suuntaan.

Lähetetty: Ke Elo 15, 2012 2:41 pm
Kirjoittaja Antsa
Sepä se varmaan on tullu tiensä päähän.

Todella pihi koittaisi vaihtaa sinne pelkän kumin mutta ei ole kallis osa hommata uusikaan...

Ja meitsiltä saattaisi löytyä korjaussarjakin jostakin tallin käsivarastosta.Toki 42:sen mutta saattaisi käydä tuohonkin tai sitten ei.

Lähetetty: Ke Elo 15, 2012 7:40 pm
Kirjoittaja 4x4_88
Kävin auton alla ja totesin että se työsylinteri on aika muhjusen näköinen. Tilaan varmaan uuden. Näyttäs olevan Tamgearsilla.

Kuuluisko työsylinteri liikkua heti kun poljinta alkaa painamaan? Eikö polkimessa pitäis olla vapaa liikettä semmonen 30-50mm ennenku mitään tapahtuu?

Polkimen korkeus lattiasta näyttää oikealta. Noin puolet polkimen liikeradasta on kevyt ja sitten kytkin menee raskaaksi. (kohti lattiaa mentäessä).

Vähän vaikeuksia sisäistää toi säätäminen. Ois hyvä säätää jo tää vähän rikkinäinen sylinteri niin tietää mitä tehdä uuden kanssa. :roll:

Lähetetty: Ke Elo 15, 2012 7:57 pm
Kirjoittaja benjaminf
Säätö on siinä tangossa mikä on kytkinhaarukan ja sylinterin välissä.
Muistaakseni siinä Tamgearsin syliterissä on se tanko mukana.
Vuotavaa sylinteriä ei kannata nyt ruveta säätämään koska säädöt varmaan eri uudessa.