LJ mittariston irroitus/jäähdytysjärjestelmän ilmaus
Lähetetty: Su Maalis 04, 2012 1:59 pm
Mitenkä tuo LJ:n mittaristo irtoaa? Pitäis pari polttimoa vaihtaa, ja otin kehyksen ja sen päälikopan irti niin että muovinen mittaristo oli kokonaan esillä, sitten sen neljä kiinnitysruuvia irti, mutta ei tule ulos kuin sentin. Toyodiy:n kuvassa mittarivaijerin pitäisi tehdä lenkki kojetaulun sisällä jotta mittariston saisi ulos sen verran että vaijerin pään saa mittarista irti. Mutta tuntuu että vaijeri kanittaa ihan lyhyyttään. Pitääkö ottaa jakikselta saakka irti?
Toinen kysymys liittyy jäähdytysjärjestelmään eli vaihdoin syylärin ja muut roippeet ja sain sinne menemään suurinpiirtein sen 5 litraa uutta litkua, mutta silti tuntuu että ilmaa on vielä lämppärillä. Ilmenee niin että kun laittaa kylmänä käyntiin ja antaa vähän jenkaa, kuuluu lämppärin tienoolta lorinaa kun putket täyttyy. Läpiviento kennolle on kyllä aika korkealla korkkiin nähden, muistaisin että jossakin oli kirjoitettu että keula ylös reilusti ja sitten täyttöä?
Kolmaskin murhe löytyy mutta se liittyy takavaloihin (puskurissa), nuo on jo kerran fiksattu ja nyt katselin että nyt toinen jarruvalo ei toimi, no pientä konttausta ja sieltähän löytyy kuravellin seasta ryöstäjillä toteutettu perävaunupistokehaaroitus ja umpiruostuneita polttimon runkopesiä josta tästä jarruvalon/parkin kannasta irtiruostunut maatto...Ei tuohon taida olla muuta järkevää/kestävää konstia kuin siirtää valot noihin ylempiin kohtiin ja toivoa ettei inssi hermostu varapyörän aiheuttamasta katveesta...?Tai sitten korjata nuo vielä kerran ja laittaa kumista jotkut läpät suojaamaan lampun persuksia. Kun kummastakin lampusta puuttui sinne alunperin kuuluva suojamuovikin.
Toinen kysymys liittyy jäähdytysjärjestelmään eli vaihdoin syylärin ja muut roippeet ja sain sinne menemään suurinpiirtein sen 5 litraa uutta litkua, mutta silti tuntuu että ilmaa on vielä lämppärillä. Ilmenee niin että kun laittaa kylmänä käyntiin ja antaa vähän jenkaa, kuuluu lämppärin tienoolta lorinaa kun putket täyttyy. Läpiviento kennolle on kyllä aika korkealla korkkiin nähden, muistaisin että jossakin oli kirjoitettu että keula ylös reilusti ja sitten täyttöä?
Kolmaskin murhe löytyy mutta se liittyy takavaloihin (puskurissa), nuo on jo kerran fiksattu ja nyt katselin että nyt toinen jarruvalo ei toimi, no pientä konttausta ja sieltähän löytyy kuravellin seasta ryöstäjillä toteutettu perävaunupistokehaaroitus ja umpiruostuneita polttimon runkopesiä josta tästä jarruvalon/parkin kannasta irtiruostunut maatto...Ei tuohon taida olla muuta järkevää/kestävää konstia kuin siirtää valot noihin ylempiin kohtiin ja toivoa ettei inssi hermostu varapyörän aiheuttamasta katveesta...?Tai sitten korjata nuo vielä kerran ja laittaa kumista jotkut läpät suojaamaan lampun persuksia. Kun kummastakin lampusta puuttui sinne alunperin kuuluva suojamuovikin.
