Sivu 1/1

Kääntöpään tiivistesarjan vaihto

Lähetetty: Su Maalis 04, 2012 6:55 am
Kirjoittaja hacci
Minkälainen operaatio tuo on kun se ois nyt edessä ja mitä muuta sinne nyt kannattas laittaa samalla(Pyöränlaakeria yms)? En ole ennen tehnyt tuota niin en tiedä mitä kaikkea sieltä vastaan tulee. Tarkotus olisi saada auto kuitenkin samana iltana vielä ajuun ettei tarvitse päiviä seisottaa osien hankinnan takia vaa tilaisin nyt jo kaikki tarvittavat! Kiitos jo nyt tiedoista!

Lähetetty: Su Maalis 04, 2012 7:14 am
Kirjoittaja Käyttäjä
http://www.slck.net/gallery2.php?g2_itemId=9198
Tosta vähän näkee amllia et mitä sieltä löytyy.
Miksi kääntöpallon tivarit pitää vaihtaa,onko ne täysin resut sillä nehän on vain pölytiivisteet.
Mikäli kääntöpallosta vuotaa ölppää niin siellä on menny vetarin stefa ja peräöljyt sotkeutuu murroksen vassuihin ja seos tulee ulos.

Lähetetty: Su Maalis 04, 2012 7:52 am
Kirjoittaja hacci
Kiitos! Ne vaan on ihan jonkun vaseliinin peitossa niin ajattelin että vuotaako ne. Siis näyttää että vuotaisivat jotain vaseliinia. Eilen vaihdoin etupäähän kyllä öljyt ja kyllä sieltä öljyä tuli lähelle 3l ettei nyt ainakaa perän öljyt näyttäs katoavan sinne päin. Huomasin muuten että pallotkin alkaa olemaan aika ruosteiset ettei ne nyt uudet tiivisteetkään kauaa kestäs.

Lähetetty: Su Maalis 04, 2012 5:04 pm
Kirjoittaja komk
Pikku rasva kuuluu asiaan.
Jos peräöljyt ei karkaa niin minä kyllä jättäsin vaihtamatta.

Ehjää ei kannata mennä korjaamaan :wink:

Lähetetty: To Huhti 26, 2012 7:23 pm
Kirjoittaja hj 60/61
hyvä kuvasarja, mut toisaalta olis kaivannut koko kääntöpallon purkamisesta kuvat. No tulipahan tapeltua sen kanssa. Ei ollut tietoo, et ohjaus varressa olis kiilasokat, tuli aika paljon vasaroitua sitä. No lopuks se selvis ja irtos... vielä kun olis saanut vetarin stefan ehyenä paikoilleen kerrasta, ni olis jo auto nipussa, mut huomenna haetaan uus harjoittelu kappale... :D