Kuva Kuva

mittaristossa palaa kaikki valot???

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

jonir
Viestit: 4
Liittynyt: To Helmi 23, 2012 2:20 pm
Paikkakunta: Kurikka

mittaristossa palaa kaikki valot???

Viesti Kirjoittaja jonir »

hdj80:sessä palaa mittaristossa kaikki valot ja välillä vilkkuu aiva niinkun olis joku yhdistys häiriö....onko muilla ollut samaa mistä vois vikaa hakea???viisari mittarit toimii normaalisti
Viimeksi muokannut jonir, To Helmi 23, 2012 6:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
janski79
Viestit: 85
Liittynyt: La Marras 20, 2010 10:37 am
Paikkakunta: miehikkälä

Viesti Kirjoittaja janski79 »

malli merkintä ei kyllä valaise tilannetta mutta olisko joulukuusi ilmiö päässyt iskemään? Kuten jossain viestissä oli tänäänkin puhetta haulla joulukuusi löytyy varmaan apua?
Avatar
maurichia
Viestit: 7
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 11:18 pm

Viesti Kirjoittaja maurichia »

voisko olla joku maadotus vika, ite ainaki tsekkailisin kaikki maadotukset melkein ensiksi... lainaan sen verran tätä topikkia että jos joku osais sanoo miks mulla lakkas hodarissa toimimasta se vihree turbo valo mittaristossa, auto sammuksissa virrat päällä sytty kyllä vihree ja se punanen valo mutta ajossa se ei enää syty ja ahtaa kyllä, itse en ehtinyt vielä edes tutkimaan tilannetta yhtään... :shock:
vares
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 08, 2009 8:23 pm
Paikkakunta: oulunlääni

Viesti Kirjoittaja vares »

mulla hdj teki ihan samaa kun laturista alkoi tehot loppumaan,kaikki muut PAITSI latauksen merkkivalo vilahteli milloinmissäkin tilanteessa. laturin vaihdolla hävis vilkkumis ongelma
TPJ
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2011 11:38 am

Viesti Kirjoittaja TPJ »

Laturin hiilet lopussa. Hiilet voi kääntää.
Vastaa Viestiin