Sivu 1/1

2H koneen kampuran etustefan vaihto.

Lähetetty: Su Loka 30, 2011 4:44 pm
Kirjoittaja rouveri
alkoi 1000km turbotuksen jälkeen 2H koneesta kampuran etustefa vuotaan... miten helpoin purkaa ja neuvoja minkäkokonen se mutteri siellä kampuran päässä on? tarviiko siivalle ulosvedintä.... neuvokaahan kun en oo tuohon ikuna vaihtanu steffaa :shock:

Lähetetty: Su Loka 30, 2011 5:03 pm
Kirjoittaja profi
Turbotuksen yhteydessä se huohotin pitää muuttaa sillälailla, että se on suoraan ulkoilmaan. Jos tätä et oo vielä tehny, niin se kannattaa muuttaa heti ensimmäisenä. Se voi aiheuttaa just tommosta.

kyllä

Lähetetty: Su Loka 30, 2011 6:47 pm
Kirjoittaja rouveri
kyllä sen muutin ulkoilmaan...

Lähetetty: Ke Marras 09, 2011 11:07 am
Kirjoittaja Ugly_hj
mun mielestä se huohotin kannattaa laittaa sinne turbon imupuolelle, ei tule silloin tollaista huohotuspainetta koneeseen, se mutteri oli muistaakseni 45mm, enkä itse ainakaan ole siinä tarvinnut ulosvetäjää. syyläri vaan ekana irti.

niin...

Lähetetty: To Marras 10, 2011 12:30 am
Kirjoittaja rouveri
eikös se oo sama onko se ulkoilmassa vai ahtimen imupuolella? tietenkin siellä jonkin moinen imu on siellä imuputkessa mut? eikai sillä väliä kumpaan laittaa?? vai onkoo? :roll:

Lähetetty: To Marras 10, 2011 11:19 am
Kirjoittaja Ugly_hj
eipä sillä niin väliä oo, toisaalta jos putki menee pihalle niin ei ole vaaraa öljyhulluista jos auto kaatuu

Lähetetty: To Marras 10, 2011 4:52 pm
Kirjoittaja lepoantti
en minä ainakaan lämmintä/kuumaa öljynhuuruista huohotusjätettä ole syöttänyt takaisin imupuolelle omissa rojekteissani...ei se tällä tavoin käryä auton alla mutta siihen ne hyödyt taitaakin jäädä. useimmissa tapauksissa tulee öljyttyä imuputkisto ja cooleri ajansaatossa aika huolella, etenkin kun vanhaa konetta ahdistellaan. ja ei siitä tehot ainakaan nouse, vähän sama kuin egr systeemeissä.