Sivu 1/1
pronssiholkki
Lähetetty: Ma Syys 26, 2011 7:07 am
Kirjoittaja Erion
Missä asennossa etuakselissa oleva pronssiholkki pitää olla. Muistanko oikein vai pitääkö se kohta missä urat risteävät, olla alhaalla? Lj:ssä pitäisi nämä vaihtaa.
Lähetetty: Ma Syys 26, 2011 12:22 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
Alhaallahan ne urat tarvis olla että voitelu pelais paremmin
pronssiholkki
Lähetetty: Ma Syys 26, 2011 12:41 pm
Kirjoittaja akipell
joo hyvä huomio . viimeks ku vaihdoin niittasin vaan paikoilleen.

Lähetetty: Ma Syys 26, 2011 2:45 pm
Kirjoittaja Erion
Selvä, eli risteävä kohta alaspäin. Kiitos varmistuksesta!
Lähetetty: Ma Syys 26, 2011 5:24 pm
Kirjoittaja jpesala
Ja jarrusylinterin hoonilla holkin ja vetoakselin välys kohdalleen. Siellä pitää olla vähän välystä!
t.jp
Lähetetty: Ma Syys 26, 2011 6:43 pm
Kirjoittaja Hessu
Onko oikeesti merkitystä asennolla, kun ei korjauskirjassa ole siitä mitään mainintaa, vaikka kaikki muu on selvitetty juurta jaksain?
Ja sitten holkit marmoritiskiltä
Lähetetty: Ke Loka 12, 2011 6:42 pm
Kirjoittaja bj-40/76
Nuo tarvikeholkit pahimmillaan täyttä p..kaa, eivät kestäneet ainakaan
hdj-80:ssä
vaihtelin muutaman tarviheholkin, ja hion kaikki huolella oikeaan kokoon,
ja siitä huolimatta noin puolet nappasivat kiinni 500 ja 15 ooo km välillä
Ja taatusti olivat puhtaat, ja rasvattu.
(puslasta sisäpinta lähti hilseilemään, ja sitten nappasi kiinni niin lujaan
että vetonivel kävi kuumana, alkoi jumimaan, ja hiero/lämmitti vetoakselin poorit väljäksi ja pusla alkoi pyörimään navassa)
Mahtavan kallis muutan kympin säästö!
Ja kun reklamoin asiasta, niin kellään muulla ei koskaan ole ollut ongelmia, asennettu liian pienellä välyksellä likaisena,
ja huonolla voitelulla, nykyään asennusohjeet tulee mukana!
Lähetetty: Ke Loka 12, 2011 7:05 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
Hessu kirjoitti:Onko oikeesti merkitystä asennolla, kun ei korjauskirjassa ole siitä mitään mainintaa, vaikka kaikki muu on selvitetty juurta jaksain?
Kun miettii rasvan fysiologista olomuotoa niin sehän pyrkii alamäkeen etenkin lämpoöisenä paineettomassa tilassa...Silloin rasvaurat pitäisi ola alareunassa josta rasva lähtee kiertoon...