HJ-60:sen kitkalukko ja 4.11 välitykset
Lähetetty: Ti Touko 31, 2011 5:41 pm
Moro!
Vaihtelin viime kesänä autoon 4.11 välitykset, puhistelin samalla kaikki perämurikan hilppeet ja uusin laakerit. Nyt kilometrejä takana uusilla välityksillä 17000km ja itellä on alkanu ihmetyttää kitkalukon kireys. Risteyksissä jyrkempään kantatessa sisempi ratas alkaa ulista ja pyörii ulomman renkaan kanssa samaa vauhtia. Kitkalukkoa ei ole kiritty ja räjäytyskuvien mukaan oikein kasasin perän. Tänään vaihtelin mielenkiinnon vuoksi peräöljyt, josko kireys olis aiheuttanu öljyn ja raudanmurun seoksen mutta ei. Öljyt oli kirkkaat ja tulppien magneetit raudanpalasista puhtaat. Oisko jollaki cruiserispesialistilla tietoa, miten tuo perä nyt sitten on alkanu toimimaan ku ennen välitysten vaihtoa ei vastaavaa tapahtunu. Kiitokset jo etukäteen!
Vaihtelin viime kesänä autoon 4.11 välitykset, puhistelin samalla kaikki perämurikan hilppeet ja uusin laakerit. Nyt kilometrejä takana uusilla välityksillä 17000km ja itellä on alkanu ihmetyttää kitkalukon kireys. Risteyksissä jyrkempään kantatessa sisempi ratas alkaa ulista ja pyörii ulomman renkaan kanssa samaa vauhtia. Kitkalukkoa ei ole kiritty ja räjäytyskuvien mukaan oikein kasasin perän. Tänään vaihtelin mielenkiinnon vuoksi peräöljyt, josko kireys olis aiheuttanu öljyn ja raudanmurun seoksen mutta ei. Öljyt oli kirkkaat ja tulppien magneetit raudanpalasista puhtaat. Oisko jollaki cruiserispesialistilla tietoa, miten tuo perä nyt sitten on alkanu toimimaan ku ennen välitysten vaihtoa ei vastaavaa tapahtunu. Kiitokset jo etukäteen!