Sivu 1/1

LJ:n ohjauksen keventäminen

Lähetetty: Su Huhti 17, 2011 5:48 pm
Kirjoittaja H&K
Moro.

Muistaisin että slck:n vanhalla palstalla on ollut vuosia sitten juttua että miten LJ:n ohjauksen saa paremmin tehostavaksi. Nyt en löydä juttua mistään vaikka olen kuinka koittanut hakea.

Voisiko joku tietävä ystävällisesti jeesata kertomalla ohjeet? Saattoi olla että jotain porattiin simpukasta?

T: Jussi

Lähetetty: Su Huhti 17, 2011 9:02 pm
Kirjoittaja hailux
mulla kiinnostaisi sama asia...simpukka purettuna ja haulit lattiakaivossa..heh..olettaisin että tehostajanpumpulle pitää kans tehdä jotain..

Lähetetty: To Huhti 21, 2011 9:30 pm
Kirjoittaja pecu
tehostajan pumpun sisuskaluja on ainakin muokattu löyty tuolta offipalstan puolelta tämmönen ohje.
http://westtexasoffroad.homestead.com/p ... ering.html
sen verran vielä että tossa ohjeessahan ei ole toyotan pumppu mut samanlailla voi tehä siihenki!

Lähetetty: To Huhti 21, 2011 9:58 pm
Kirjoittaja IironSika
Ja sen karan reiän poraamisessa ei kannata alkaa ahneuksissaan hulluttelemaan, ei tuu hyvä... Ihan pari napsua vaan isommaks. En nyt muista millejä ulkoa. Ja sitä karan päässä olevaa poikittaiskoloa kans hiukan isommaks, vaikkapa varovasti millin laikalla.

Ja se kannattaa muistaa, ettei mopolla kuuhun. Saginaw on suositeltava vaihtoehto.

Lähetetty: To Huhti 21, 2011 10:35 pm
Kirjoittaja pemaripoju
velipojalla oli -91 rj
entinen aura-auto
siinä käänty 33" boggeri paikoillansa yhdellä sormella pyörittämällä.
pumput ja simpukat oli alkuperäsiä. muutoksista en tiedä...

Lähetetty: La Huhti 23, 2011 3:48 pm
Kirjoittaja Pale
Itellä -90 rj ja 35 mudzillat, ei nyt ihan sormella pyöritellä mut on kevyen tuntunen maastopaineillakin(0,5bar). Nii ja orkkis osilta näyttäs