Kuva Kuva

HJ61 melkein saammuu...

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Jamppa660
Viestit: 88
Liittynyt: Su Maalis 02, 2008 8:21 pm
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Jamppa660 »

samaa ryntäytyksen jälkeistä melkein sammumista myös täällä vaivana.
Etenkin kylmänä...
HJSam
Viestit: 58
Liittynyt: Su Tammi 27, 2008 2:01 pm

Viesti Kirjoittaja HJSam »

osilpi
Viestit: 466
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 1:09 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja osilpi »

Kommentoiden ym topikkia oireet ovat pysyneet poissa eli ohjeiden mukainen säätö auttoi.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
julibuli
Viestit: 99
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 9:00 pm

Viesti Kirjoittaja julibuli »

Mites toi antsan mainitsema polttoainejärjestelmän korjaus näin katsastus mielessä? Saakos putket vaihtaa letkuihin ku eikös jarrupuolella ainaki pidä putket olla?
osilpi
Viestit: 466
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 1:09 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja osilpi »

Saa putkien tilalla olla kunnollista letkua, mutta miksi? Pa-putki on kestävää ja halvempaakin.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
julibuli
Viestit: 99
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 9:00 pm

Viesti Kirjoittaja julibuli »

Helpompi vetää ku ei tarvi taivutella.
Antsa
Viestit: 877
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 2:24 pm
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Joo toki jos tekee uusia niin silloin tuo musta nyloninen putki,tai letku kumpaa se ny onkaan on ihan käyttökelpoinen idea.

Ei ruostu,Helppo vedellä esim.rungon sisällä,tms paikoista.

Halpaa?

Eikä maadoita jos on esim. maajohto unohtunut/katkennut.No taitaa siinä olla koneen,ja rungon/korin välissä kumia,mutta kuitenkin.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Vastaa Viestiin