Kuva Kuva

hj61 ja löpön kulutus

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

tracer_bullet

Viesti Kirjoittaja tracer_bullet »

hj60 kirjoitti:
tracer_bullet kirjoitti:BJ:llä pääsee noin kaheksalla litralla sata kilsaa kun ajelee nätisti. Ylensä pyörii siinä kympissä. Alla 31" kumit.

Kävin yhden tutun Audi aakakkosella tampereella ja kotimatkalla keskikulutus 3,2 litraa naftaa sadalla. Ne oli halpoja kilsoja.
Laskitko pääoma-, vakuutus-, ym. kulutki kilometrille kuten kuuluu?
No en tietenkään, jos nuo ottaa huomioon taitaa halvimmat kilsat kertyä tuolla mun idän ihmeellä. 1200 kuutiota ja keskikulutus 11L sadalla. Autolla ei ole rahallista arvoa eikä vakuutuksetkaan ole mitään huippuluokkaa :D
Toyota BJ-42 -85

Hessu

Viesti Kirjoittaja Hessu »

hj60 kirjoitti:
tracer_bullet kirjoitti:BJ:llä pääsee noin kaheksalla litralla sata kilsaa kun ajelee nätisti. Ylensä pyörii siinä kympissä. Alla 31" kumit.

Kävin yhden tutun Audi aakakkosella tampereella ja kotimatkalla keskikulutus 3,2 litraa naftaa sadalla. Ne oli halpoja kilsoja.
Laskitko pääoma-, vakuutus-, ym. kulutki kilometrille kuten kuuluu?
Jos alkaa laskemaan uudehkon länsiauton arvonlaskua, usein tarpeellista täyskaskoa sekä järkyttävän hintaisia perushuoltoja + ainakin Audien kohdalla jakohihnanvaihtoja, niin voi todeta että pelkät uuden auton juoksevat kulut nousee yhdessä vuodessa helposti korkeammaksi kuin mitä siistin HJ:n arvo on.
hj60

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Sitäpä juuri tarkoitin. Onhan se toki mukava jos HJ vie 2 litraa vähemmän, kuin enemmän, mutta ei kannata mun mielestä verrata johonki uuteen Audiin.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Rytö

Viesti Kirjoittaja Rytö »

Kulutuksista senkummemmin välittämättä/tietämättä miulla kuuskympissä moottorin vaihdon jälkeen todistettavasti pääsee yli 500km tankillisella... :D ennen vähän reilu 400. Suuttimista ja puristuksista kiinni aika paljon.
Vastaa Viestiin