LJ70 Turbo
Valvoja: Käyttäjä
lj70 86 turbo ongelmia
moi mistä sait uuden kalvon siihen turbon sydeemiin,, mä kävin merkkikorjaamolla kysymässä niin olis tarvinnut ostaa koko turbo , taisin käydä väärässä liikkees..
mika23@city.fi
mika23@city.fi
Re: lj70 86 turbo ongelmia
ei siihen uusia kalvoja saakkaan, "puristettu" kasaan, ellei sit ole joku jälkiasennusmalli. Itelläni on joku garretin kello, ahtoja 1,3 ja syötöt tapissaan eikä savuta. Jos vähänkin kääntää lisää, niin alkaa nostamaan ittestään kierroksia....Anonymous kirjoitti:moi mistä sait uuden kalvon siihen turbon sydeemiin,, mä kävin merkkikorjaamolla kysymässä niin olis tarvinnut ostaa koko turbo , taisin käydä väärässä liikkees..
mika23@city.fi
Kakkonen ja kaasu pohjaan...
Re: lj70 86 turbo ongelmia
[
ei siihen uusia kalvoja saakkaan, "puristettu" kasaan, ellei sit ole joku jälkiasennusmalli. Itelläni on joku garretin kello, ahtoja 1,3 ja syötöt tapissaan eikä savuta. Jos vähänkin kääntää lisää, niin alkaa nostamaan ittestään kierroksia....[/quote]
no kyl mä huomasin ku katoin sitä , mitä se tekee ku on kalvo rikki , jättääkö se ahdot nostamata vai ei pudota ahtoi?
ei siihen uusia kalvoja saakkaan, "puristettu" kasaan, ellei sit ole joku jälkiasennusmalli. Itelläni on joku garretin kello, ahtoja 1,3 ja syötöt tapissaan eikä savuta. Jos vähänkin kääntää lisää, niin alkaa nostamaan ittestään kierroksia....[/quote]
no kyl mä huomasin ku katoin sitä , mitä se tekee ku on kalvo rikki , jättääkö se ahdot nostamata vai ei pudota ahtoi?
laita Schwitzer S2BG, käytä pumppu virityksessä(isompi nestepää ja jyrkempi päätylevy+säätö)ja cooleri keulille... "helppo", mut ei halpa 200hv... garretin to3(cossu sierrasta esim...) olis kanssa hyvä, toi tojotan oma pakokaasuahdistin hajottaa vaan koneen, jos alkaa virittelemään... nii, peltisarja pitää kylläkin askarrella ton turbon vaihdon yhteydessä itte, elletlöydä jotain sovituspalaa. 

Kakkonen ja kaasu pohjaan...