Kuva Kuva

LJ70 Turbo

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

jpesala

Viesti Kirjoittaja jpesala »

..kele..tana toi äskeinen "vieras" olen minä.kuka unohti kirjautua sisään. t.jp
Vieras

lj70 86 turbo ongelmia

Viesti Kirjoittaja Vieras »

moi mistä sait uuden kalvon siihen turbon sydeemiin,, mä kävin merkkikorjaamolla kysymässä niin olis tarvinnut ostaa koko turbo , taisin käydä väärässä liikkees..
mika23@city.fi
TURBOTOY

Re: lj70 86 turbo ongelmia

Viesti Kirjoittaja TURBOTOY »

Anonymous kirjoitti:moi mistä sait uuden kalvon siihen turbon sydeemiin,, mä kävin merkkikorjaamolla kysymässä niin olis tarvinnut ostaa koko turbo , taisin käydä väärässä liikkees..
mika23@city.fi
ei siihen uusia kalvoja saakkaan, "puristettu" kasaan, ellei sit ole joku jälkiasennusmalli. Itelläni on joku garretin kello, ahtoja 1,3 ja syötöt tapissaan eikä savuta. Jos vähänkin kääntää lisää, niin alkaa nostamaan ittestään kierroksia....
Kakkonen ja kaasu pohjaan...
Vieras

Re: lj70 86 turbo ongelmia

Viesti Kirjoittaja Vieras »

[
ei siihen uusia kalvoja saakkaan, "puristettu" kasaan, ellei sit ole joku jälkiasennusmalli. Itelläni on joku garretin kello, ahtoja 1,3 ja syötöt tapissaan eikä savuta. Jos vähänkin kääntää lisää, niin alkaa nostamaan ittestään kierroksia....[/quote]

no kyl mä huomasin ku katoin sitä , mitä se tekee ku on kalvo rikki , jättääkö se ahdot nostamata vai ei pudota ahtoi?
TURBOTOY

ei avaa hukkaporttia, eli ahdot nousee turhan korkeelle.
joker

Viesti Kirjoittaja joker »

Mulla on kans saman laista vikaa.Paineet aluksi noin 0,4 kiloo prikkoja väliin niin nous 0,6.Onkohan vaan mulla edessä turbo remppa?
joker

Vikaa pikkasen selvitelty.Perkule vahvasti viittaa et pakopesä halki ja siipiä paloina.Uuden hinnasta meinas lentää selälleen hallin takaseinään asti.Eli pitää kai ruveta mettästämään käytettyä urpoa.
TURBOTOY

laita Schwitzer S2BG, käytä pumppu virityksessä(isompi nestepää ja jyrkempi päätylevy+säätö)ja cooleri keulille... "helppo", mut ei halpa 200hv... garretin to3(cossu sierrasta esim...) olis kanssa hyvä, toi tojotan oma pakokaasuahdistin hajottaa vaan koneen, jos alkaa virittelemään... nii, peltisarja pitää kylläkin askarrella ton turbon vaihdon yhteydessä itte, elletlöydä jotain sovituspalaa. :shock:
joker

Pikkasen tiedot myöhästy.Turbo on jo melekeen kasassa.Kikki hilut meni kuulemma uusiksi siivet ja pakopesä.

Nopeaa ja kallista jokkseenkin käy lompsalle.
joker

Vielä löyty kellostakin vikaa. Nyt kyllä onniaahistaa.
TURBOTOY

Kerroppa paljon tuli kuluja, olis hauska vertailla.
Vastaa Viestiin