Kyllä se kenno on sieltä pois kaivettava. Voihan sitä jollain imurilla yrittää, mutta taitaa mennä räpeltämiseksi.
Tarkennukseksi etten ko. operaatiota ole hodariin tehnyt, kun semmoista ei ole ollut. 4Runnerin ja HJ61een kylläkin
Hodarin lasit huurussa
Valvoja: Käyttäjä
Minulla vikana oli tuulilasin raami oli huikan ruostunut,vesi tirskui sisälle(korjasin).Vaan eipä auttanut!Matto tuli yhä kosteaksi.Ajoin auton takaisin lasifirmaan jossa tiivistivät massalla kumitiivisteen/raamin että kumitiivisteen/tuulilasin välit.Edellä mainittu rako tiivistettiin sekä ulko että sisäpuolelta tuulilasia.Ei oo enään ikkunat huurussa.Laittakaa paperia tuulilasin alareunaan auton sisäpuolelle,katsokaa pysyykö kuivana.
ilmanvaihto
on ollut pari tapausta,jossa ilmanottoröörit ovat olleet lähes täysin tukossa havunneulasia ja lehtiä ym.muuta sontaa.
Kannattaa tarkistaa ilmaputkien vedenpoistoreikien kunto,jotteivat vaan ole tukossa,lisäksi poistoilmaräppänät pitää pelata,huomaa siitä jos kaikki ovet kiinni laittaa puhaltimen täysille,niin ovea avattaessa tuntee aivan selvästi että kopissa oli ylipainetta.
Lisäksi kannattaa tsekata sisäkierron läppä hanttarin jalkatilan yläpuolelle,jotta meneekö varmasti kiinni kun laitetaan ilmanotto ulkopuolelta.
Siinä jotain mahdollisuuksia.
mulla on kyllä hodarissa lasit kirkkaina kelistä riippumatta,ja jos lämmityslaitteen kenno vuotaa niin sen kyllä haistaa kabiinissa aivan selvästi.
Kannattaa tarkistaa ilmaputkien vedenpoistoreikien kunto,jotteivat vaan ole tukossa,lisäksi poistoilmaräppänät pitää pelata,huomaa siitä jos kaikki ovet kiinni laittaa puhaltimen täysille,niin ovea avattaessa tuntee aivan selvästi että kopissa oli ylipainetta.
Lisäksi kannattaa tsekata sisäkierron läppä hanttarin jalkatilan yläpuolelle,jotta meneekö varmasti kiinni kun laitetaan ilmanotto ulkopuolelta.
Siinä jotain mahdollisuuksia.
mulla on kyllä hodarissa lasit kirkkaina kelistä riippumatta,ja jos lämmityslaitteen kenno vuotaa niin sen kyllä haistaa kabiinissa aivan selvästi.