
minkä kokosta turboa hj-60
Valvoja: Käyttäjä
Juu sillä vaan tuota ajattelin ku tuon pumpun sais ~100 eurolla ja mynällä tuo osien naittaminen oli maksanut 300 euroa, kun taaski tuon tojotan pumpun ihan teettäminen maksais varmasti lähemmäs 1000 euroa, ei tuossa muuta, mutta budjetti on tiukka, niinku yleensä 

Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
Juu se oiski varmasti hyvä, tietäs vaan että mikä passais heittämällä.. Tuo kuitenki menis ihan sujauttamalla paikallensa, tiedä sitten mitä käy katsastuksessa päästöjen kanssa.. Toisaalta mielessä on käynytki sellainen, josko tuosta ihan metsäpelin vain tekis
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
joku 250 kaakkia vois olla tähtäimessä
edit: toisaalta, voiskohan tuo tavoite olla saavutettavissa, kun tuon läppäsysteemin laitan tuonne väliin, jonka jälkeen kyllä varmasti herää ihan erilailla ja tuo turbo pitäis riittää 450-500 hv asti, bensakoneessa kylläkin, mut..
edit: toisaalta, voiskohan tuo tavoite olla saavutettavissa, kun tuon läppäsysteemin laitan tuonne väliin, jonka jälkeen kyllä varmasti herää ihan erilailla ja tuo turbo pitäis riittää 450-500 hv asti, bensakoneessa kylläkin, mut..
Viimeksi muokannut Juha_, Ma Maalis 17, 2008 9:22 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
Jees, pitää ens viikonlopun jälkeen katsoa mikä on tilanne, missä kierroksilla heräilee sitten. Noita cumminsin kiukaan kyljestä ahtimia näkyyki aina sillontällöin myytävänä, ihan suhteellisen edukkaastikin vielä 

Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
Kävin nyt kattomassa sitä 60:stä misä se pumppu vaihdettu, kertooko nämä numerot mitään:
ND-PES6A70C312RND005
093000 - 0050
Sitte joku sarja joka hakattu tohon kylttiin, ja jonka kahdesta ekasta merkistä en saa selvää, mutta loppu on U0055 tai Uoo55
22010 - 68050
Kun taas oman auton pumpusta löytyyp seuraavaa:
22010 - 68052
ND-PES6A70B312RND104
093000 - 1040
3H0017
kuvien kera:
Vaihdettu pumppu

Mun auton pumpusta

ja sitte muutenvaan kuva sieltä konehuoneesta

ND-PES6A70C312RND005
093000 - 0050
Sitte joku sarja joka hakattu tohon kylttiin, ja jonka kahdesta ekasta merkistä en saa selvää, mutta loppu on U0055 tai Uoo55
22010 - 68050
Kun taas oman auton pumpusta löytyyp seuraavaa:
22010 - 68052
ND-PES6A70B312RND104
093000 - 1040
3H0017
kuvien kera:
Vaihdettu pumppu

Mun auton pumpusta

ja sitte muutenvaan kuva sieltä konehuoneesta

Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
Linkkivinkki halpaan HX35 http://btcf.fi/forum/showthread.php?t=1 ... light=hx35
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
Se on HX40 tuossa, mielelläni sinne tuon toisen pumpun hommais, kun se riittäis sellaisenaan ja kuulemma ei oo edes verrattavissa tuohon tojotan omaan pumppuun, tuo mun svitseri lähtis varmaan jo tyhjäkäynniltä ahtamaan sillä pumpulla.
edit: tuliki selvyyttä tuosta pumpun ropaamisesta, eli ton custom fordin pumpun elementit menee heittämällä tonne tojotan sisälle, mersu 200d:n säädinpää(?) että kaasu on kevyempi ja saa kierroksia ja sitte tosta customista toi joku ahtopainemikälie oli, kun on niin pihalla näistä niin ei osaa ees selittää..
edit: tuliki selvyyttä tuosta pumpun ropaamisesta, eli ton custom fordin pumpun elementit menee heittämällä tonne tojotan sisälle, mersu 200d:n säädinpää(?) että kaasu on kevyempi ja saa kierroksia ja sitte tosta customista toi joku ahtopainemikälie oli, kun on niin pihalla näistä niin ei osaa ees selittää..
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano