Kuva Kuva

Ostaakko BJ vai ei?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

lerssi

Ostaakko BJ vai ei?

Viesti Kirjoittaja lerssi »

Naapuri kaupittelee bJ-42 vm-85 Mittarissa 300 tkm ja hinta 3500€. Kori on siisti, eikä ruoste vikoja näy.

- Mitä tulisi tarkastaa?
- Onko "tyyppi" vikoja?
- Hinta?

Autoja on ollut useita, mutta 1. maasturi ostossa.
Lisäksi epäselvyyttä siitä, mitä käytännössä on eroa huoltoautolla ja pakettiautolla?

ps:Kiitos jo etukäteen
A-P
Viestit: 495
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 7:48 pm
Paikkakunta: Vapaa Janakkala

Viesti Kirjoittaja A-P »

No toki ostaa! Onko vaihtoehtoja?
BeeJiillä ajaminen vaatii hiukka asennetta, jos meinaa sitä jokapäiväisenä ajokkina käyttää. Kaupungissa pyöritellessä se on kyllä mukava kun on muita korkeammalla (kuten aina maasturilla), lyhyt (kääntyy mukavasti) ja onhan se niin pirun komee (vissi saa huomiota jos sitä kaipaa)! Maastossa pitelemätön.
Huonona puolena ohjaustehostimen puute varsinkin jos meinaa lykätä leveämpää nakkia alle. No aamupuurolla sekin taitaa hoitua. Tai sitten laittamalla tehostimen.
Tyyppivika on ruoste.
Kun kerran kyselet huolto-paku-linjaa, niin arvatenkin tyrkyllä oleva on henkilömalli. BJ-pakussa pääsääntöisesti alkuperäiset takapenkit paikallaan "tilapäistä" henkilökuljetusta varten (2+4). Huoltoautossa istumapaikat rajoittuvat kuljettajaan ja tämän vieressä oleviin (1+1). Ja huoltoautossa tarvitaan huoltoon liittyviä kiinteitä rakenteita (ruuvipenkki, pakki, ...), eikä sillä saa kuljettaa tavaraa.
Vastaa Viestiin