Kuva Kuva

Kysymyksiä B-moottorista???

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Hande

Kysymyksiä B-moottorista???

Viesti Kirjoittaja Hande »

Eli en ole viellä sellaistä löytänyt... Pitääkö pumppu purkaa ja sisältä muuttaa jotakin??? Vähän laiskan oloinen mielestäni toi moottori, mutta pakkosyöttöä vetämällä kyllä kulkee ja myös savuaakin :D
Tokana kyssärinä. Suihkuputkissa tuntuva syke joka kuuluu asiaan, mutta mikähän aiheuttaa sen että yhdessä suihkuputkessä tykytys on huomattavasti muita kovempaa?
Ja kolmantena Mihin voi kadota oljy syöttöpumpusta??
Viimeisenä. miksihän ei lämpoisenäkään lähde käyntiin ilman hehkua sillain niinkui bertan pitäs, että kone kun pyörähtää puolikierrosta niin johan hörisee.
Heti jos sammumisen jälkeen sarttaa niin lähtee mutta jos on vaikka viisi minsaa seissyt niin vaatii pitemmän startin tai hehkua.

Nyt kaivataan asiallisia vastauksia
Vieras

tykytys

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tykytys johtuu huonosti toimivasta suuttimesta. 2tahtiölkyä tankkiin niin pitäis auttaa. riippuu tietty kuin huonos hapes suutin on. mulla ainaskin tepsi :D
Hande

Juu pitää kokeilla tuota 2T öljyä. eikös se ole sama onko tuorevoitelu vai tavallista toi öljy
Vieras

joo, käsittääkseni ei ole väliä. älä kuitenkaan kaikkein halvinta osta sillä ne vähän kalliimmat sekoittuu naftaan paremmin ja kaikin puolin pelaa paremmin. ite olen laittanut välillä puoli litraa tankilliseen mut yleensä desin tai pari. sinuna laittaisin alkuun koko litran tankilliseen ens ja sen jälkeen desi tai kaks per tankki. vanhat suuttimet kun kaipaa välillä voitelua kunnolla toimiakseen :wink:
Hande

Joo mulla on ison valmistajan synteettistä 2T öljyä ja ei ole mitään hälvinta muuten :( Kyllä polttoaineelle tulee hintaa. Kerkesin jo kokeilemaan astiassa ja sinne se vään katos värjäten tosin dieseliä sinisemmäksi :D Ei muuta kun tankkiin ja testailemaan. Tuleekohan sinisestä dieselistä myös sinistä savua. :roll:
Vieras

:lol:
Vastaa Viestiin