taustaa: tuli viimekesänä vaihdettua ne pronssiholkit ja stefat eteen kun öljyä vuoti. No ei vuoda enään.
sitten: Voiko nelivedolla päästeellä pitkiä matkoja vai onko etuperän tarkoitus olla päällä vai "suti" tilanteisssa ? Työmatkaa minulla noin 15 kilsaa ja on mukava ajella neliveto päällä silloin tällöin. Joskus pystyy valoissa jätättämään viereisen kaistan pemariäijätkin...
Meinaan siis että kestääkö pronssiholit ajoa vai ei ?
#103 tapani
bj ja etuvedon käyttö (talvella)
Valvoja: Käyttäjä
Kyllä sitä nelikkoa voi käyttää varsinaisessa matka-ajossakin,sitä vartenhan se on tehty.
Luonnollisesti holkki kuluu aina kun akseli pyörii mutta ajele vaan duunimatkat nelikolla kunhan et rupea hurjastelemaan nelikolla,tais olla joku toisun suositus max.nopeudesta nelikko päällä...jotain luokkaa 100kmh.
Luonnollisesti holkki kuluu aina kun akseli pyörii mutta ajele vaan duunimatkat nelikolla kunhan et rupea hurjastelemaan nelikolla,tais olla joku toisun suositus max.nopeudesta nelikko päällä...jotain luokkaa 100kmh.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Vaatii vaan piitkän alamäenKäyttäjä kirjoitti:nelikolla,tais olla joku toisun suositus max.nopeudesta nelikko päällä...jotain luokkaa 100kmh.

On tuo nelikko hyvä kaupungissa. Äsken kävin takaveto päällä kylillä, niin ei paljon tarvi mustalla jäällä kaasun kanssa leikkiä, kun on jo nokka tulosuuntaan.
____________________________
#262 & HJ-60
#262 & HJ-60