
Lisäsin T:n tonne mallimerkin perään et on oikein.
Valvoja: Käyttäjä
Onko tarvike öljynsuodatin? Niissä on huono tiiviste (levystä leikattu, alkuperäisessä o-rengas), joka kylmänä suotaa öljyäGrau kirjoitti:Sisäänajossa, 560 tkm...
Samaan syssyyn kyselisin, että mistä tulee öljyä, kun koneen kylki on aina märkä, apparin puolelta. Siis ei mitään valumaa, mutta kostea. Ei pitäis tulla öljynpaineanturilta (uusi), ja mitään muuta en oikeen keksi. Kone on kostea ihan imusarjalle asti, mutta ei kai sieltä mitään öljyvuotoa pitäis tulla??? Tietääkö joku kokemuksesta, että mikä olis.
ämkoo kirjoitti:Onko muilla kokemuksia 12HT:n huohotinputken jäätymisestä? Seurauksena hyvin öljytty auton pohja. Öljyä oli "purskahdellut" öljypohjan tiivisteen välistä, turbon imupuolen kumiletkun välistä (klemmari tosin vähän löysällä), lisäksi öljytikku oli n. 2cm kohollaan ja konepelti siltä kohdin öljyssä. Tietysti pahempi vaihtoehto on haljennut kansi tai reikä männässä ehkä, en tiedä. Jotain siis kuitenkin on tapahtunut. Öljyä hävisi max rajalta tikun alapäähän, paineet kuitenkin ok koko ajan. Kommentoikaa paremmin tietävät.
Lisäsin T:n tonne mallimerkin perään et on oikein.
Bugi?ämkoo kirjoitti:Onko muilla kokemuksia 12HT:n huohotinputken jäätymisestä? Seurauksena hyvin öljytty auton pohja. Öljyä oli "purskahdellut" öljypohjan tiivisteen välistä, turbon imupuolen kumiletkun välistä (klemmari tosin vähän löysällä), lisäksi öljytikku oli n. 2cm kohollaan ja konepelti siltä kohdin öljyssä. Tietysti pahempi vaihtoehto on haljennut kansi tai reikä männässä ehkä, en tiedä. Jotain siis kuitenkin on tapahtunut. Öljyä hävisi max rajalta tikun alapäähän, paineet kuitenkin ok koko ajan. Kommentoikaa paremmin tietävät.
Lisäsin T:n tonne mallimerkin perään et on oikein.