Moro,
Olen uusi vanha Toyotan omistaja. Tuli ostettua syksyllä 90 Toyota vm 2001. Alustaa tutkiessa totesin, että pahaan maastoon ei auton nykyisellä kunnolla kannata lähteä, voi jäädä taka-akseli matkan varrelle. Eli kysymys kuuluu teille asiaan vihkiytyneet. Saako mistään hankittua tukivarsien kiinnitys korvakoita valmiina vai pitääkö ne teettää jossain pajalla?
T. MarkkuM
Toyota HJ 90
Valvoja: Käyttäjä
Re: Toyota HJ 90
Jos tarkoitat pitkittäistukivarsien kiinnityskorvakoita pohjan puolelta niin ne ovat kiinteitä alustassa olevia osia eli tehtaalta
lähtien hitsillä kiinni.
Epäilen vahvasti että noita ei saa mistään valmiina eli ei muuta kuin tekemään itse.
Huomioitavaa on että taka-akselistossa ei ole pyörän kulmien säätöä eli jos vanhoista korvakoista on mitään jäljellä niin
varmaankin on viisainta yrittää korjata vanhat paikoillaan niin taka-akselisto pysyy arvojen sisällä.
HJ 90?
lähtien hitsillä kiinni.
Epäilen vahvasti että noita ei saa mistään valmiina eli ei muuta kuin tekemään itse.
Huomioitavaa on että taka-akselistossa ei ole pyörän kulmien säätöä eli jos vanhoista korvakoista on mitään jäljellä niin
varmaankin on viisainta yrittää korjata vanhat paikoillaan niin taka-akselisto pysyy arvojen sisällä.
HJ 90?
Re: Toyota HJ 90
Menipä teksti taas päin helvettiä vaikka oli virheetön lähetettäessä.
Mikä piru tässä riivaa?
Mikä piru tässä riivaa?