Kyseinen auto on ollut kahdella eri korjaamolla jarrujen säätöä varten.
Kertokaapa nyt kolleegat onko ilmauksessa jokin järjestys tai pitääkö jokin muu asia ottaa huomioon, kun korjaamolla eivät saa jarruja toimimaan.
Ongelmat alkoivat kun etujarrujen ilmausruuvit olivat ruostuneet ja ne piti vaihtaa uusiin. Kun ilmaus tehtiin, hävisivät takajarrut. Tässä rytäkässä vaihdettiin kaikki neljä takajarrusylinteriä uusiin, kun yksi sylinteri vuoti nestettä.
Viimeksi kun kävin korjaamolla, niin jarruja kuulemma pitää pumpata pari kertaa ennen kuin poljin ottaa vastaan.
Voit halutessasi soittaa minulle 040-5205672
BJ-40 vm. 77 jarrujen säätö
Valvoja: Käyttäjä
Re: BJ-40 vm. 77 jarrujen säätö
Yksi vinkki on tässä.
http://www.phnet.fi/public/mika.jussila ... interi.htm
kengät lähelle ennen ilmausta.
Jos ei muuu auta niin ilmausruuvin puolelta ilmaus.
http://www.phnet.fi/public/mika.jussila ... interi.htm
kengät lähelle ennen ilmausta.
Jos ei muuu auta niin ilmausruuvin puolelta ilmaus.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Re: BJ-40 vm. 77 jarrujen säätö
Toi pumppaamisen tarve viittais että joku kenkä ois liian kaukana.
Ilmaus pitää myös tehdä ensin lyhimmästä piiristä ja viimeisenä kauimmaisesta.
Ilmaus pitää myös tehdä ensin lyhimmästä piiristä ja viimeisenä kauimmaisesta.
BJ45 pick-up -82
BJ40 (2+4) -77,-78, -80 -80
HJ60
BJ40 (2+4) -77,-78, -80 -80
HJ60