Nytte on kokeiltu 3 eri ( erillaista ) kansipahvia, ja silti rupee pulputtamaan heti kun vähän lämpee. Kokeiltu myös ilman termaria, eikä vaikutusta. Koneeseen on tehty täys remppa n. 2v sitte, eikä hirveitä metrimääriä ole kelailtu, ja pelannu kuitenki moitteettomasti siitä lähtien, kunnes ny

Konerempassa myös kansi kavi koneistamolla jossa täys venttiiliremppa jne. / plaanaus, ja saatteella että ei näkyviä vikoja eikä halkeamia, ja nytte viimisimmän pahvin vaihdon jälkeen pulputtaa ja tekee ankaran paineen vesitilaan eikä silmämääräisesti näy mitään ohipuhalluksen merkkejä vanhassa pahvissa. Eli WTF, voiko olla halki sylinterin putkesta tms. vaiko kuitenkin kansi kaput jostain pakokanavasta...ja voiko kannen paineistaa jotenki jossain ?
Auto on HJ 61 vm. 90
Jukkis