HJ röplöttelee...
Valvoja: Käyttäjä
HJ röplöttelee...
Morjens,
Mikähän mahtaa olla ongelma, kun HJ käy kierrosalueella 1300 - 1500 epätasaisesti? Käynti on sellaista röplöttelyä 60 km/h ajossa. Paikallaan käydessä käy normaalisti ko. kierroksillakin. Pienemmillä ja isommilla kierroksilla kone käy ja vetää normaalisti. Suutinkärkien vaihto ei auttanut asiaan. Joskus ilmiötä ei esiinny vaan pelittää niinkuin pitääkin. Onko kerholaisilla vinkkejä mistä tällaista vikaa kannattas lähteä etsimään.
Mikähän mahtaa olla ongelma, kun HJ käy kierrosalueella 1300 - 1500 epätasaisesti? Käynti on sellaista röplöttelyä 60 km/h ajossa. Paikallaan käydessä käy normaalisti ko. kierroksillakin. Pienemmillä ja isommilla kierroksilla kone käy ja vetää normaalisti. Suutinkärkien vaihto ei auttanut asiaan. Joskus ilmiötä ei esiinny vaan pelittää niinkuin pitääkin. Onko kerholaisilla vinkkejä mistä tällaista vikaa kannattas lähteä etsimään.
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
Joo. Omassa Hj:ssani silloin kun se vielä eli niin röplöttely tarkoitti ilman joutumista dieseli järjestelmään. Vika löytyi tankin yläpuolella sijaitsevasta imu ja paluuletkun liittimestä = ruostunut putki.
Alussahan se ilmoitteli itsestään juuri tuollaisena epämääräisenä röplöttelynä.
Toisaalta JF.llä kävi niin että ilmauspunpun ruuvi oli jäänyt auki ja kone ei kiertänyt hyvin.
Vedenerottimessa voi olla vettä. itse otin erottimen pois käytöstä.
Ja jos erotin on pois käytöstä niin dieselsuodattimessa voi olla sitä vettä.
Alussahan se ilmoitteli itsestään juuri tuollaisena epämääräisenä röplöttelynä.
Toisaalta JF.llä kävi niin että ilmauspunpun ruuvi oli jäänyt auki ja kone ei kiertänyt hyvin.
Vedenerottimessa voi olla vettä. itse otin erottimen pois käytöstä.
Ja jos erotin on pois käytöstä niin dieselsuodattimessa voi olla sitä vettä.
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28