Kuva Kuva

HJ60 kori pois rungolta jne..!

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

country-jake

HJ60 kori pois rungolta jne..!

Viesti Kirjoittaja country-jake »

moro!

eli otsikon mukainen tilanne on päällä! puslat korin ja rungon välillä olivat kamalassa kunnossa, minkälaisia versioita on rakenneltu tilalle vai pitääkö ostaa tilalle alkuperäiset(romikselta)?? virityksistä toivoisin kuvia!

runkoon ajattelin rakentaa suojaputket sivulle(vrt. karjapuskuri), onko vinkkejä/kokemuksia tällaisesta?

myös kaikki runkoon liittyvät parannukset/viritykset kiinnostavat, koska nythän mulla on loistava tilaisuus niitä rakennella! pienoinen korotuskaan ei haittaisi ollenkaan!

jos jollain on tarjolla hyväkuntoisia lukkoakseleita tai vinssiä, niin saa tarjota jaakko.ojamo@elisanet.fi

mulle tuli muuten lisäksi sellanen "erikoinen" visio vararenkaasta siirrettynä takakontin eteen(pois mätänemästä/raahaamasta pohjassa + hienomman näkönen;). kiinnitys pitäis olla jokin todella erikoinen "swingi", että pääse kuitenkin takakontille! onko joku hullu tällaista rakentanut??
country-jake

Viesti Kirjoittaja country-jake »

eikö kukaan muka tiedä puslista mitään??? :shock:

huhuu!!!
timop

Viesti Kirjoittaja timop »

Minulla olis irrallaan hyväkuntoinen alkuperäinen puslasarja, kiinnostaako? Missäs kunnossa runko? Löytyisi vm. -90 ruosteeton.

Timop
TP
Vastaa Viestiin