Kuva Kuva

HJ-61 laatikko ongelma

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

bgo

HJ-61 laatikko ongelma

Viesti Kirjoittaja bgo »

Moi!

Olen tässä etsiskelemässä tuollaista tojoo ja muutama oliskin kiikarissa, mutta pikku vikasia ovat.
Kysymys kuuluukin että mikäs on laatikossa rikki ja onko kallis kun vitonen pomppaa päältä kun pumppaa kaasua??
Kyseinen vika on tuttu nissaneissa ja olen ajanutkin "lusikka 5" laurelia mutta miten on tojon laita onko tuo kallis vika?
Itseltä onnistuu laatikon irroitus, purku ja ehkä kasaaminenkin :-)
Autossa olisi muuten ihan hyvät mausteet mukana, kun siinä on lukko akselit, pikku vinssi ja 31 tuumaiset rattaat.
Sitten vielä sellainen kysymys että millä tavoin onnistuu korin nosto ko autosta onko iso jobi vai onnistuuko "pikku" laitolla ja mistä saa palikoita?

Kimmo
hj60

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Mitä tarkottaa "pikku vinssi"? Jos on tojon orig. mekaaninen, niin ei vetokyvyltään oo todellakaan mikään "pikku", vaan irtona myytynä nykyään lähes painonsa arvoinen kullassa.

Korin nosto pitäs olla helppo, mutta on itelläki vielä tekemättä, kaikenlaisia muitakin palikoita saa hyvin, mm. www.cros4wd.com ja www.offivaruste.com
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Juu ei ole alkp. vinssi. joku warnin pikku sähkö "lelu" taitaa olla joku 1.5t tai jotain. Oliskin oikea mekaaninen
Vastaa Viestiin