Morjens! Mitenkäs te ootte tuota myllyä pyörittäny kun ei kampiakselin päästä löydy minkäänlaista mutterin/pultin kantaa? Vaihteella vai käykö sinne tavan mutteri kun kierrettä näkyy olevan?
Löytyykös niitä hyviä ohjeita enää mistään? En saa niitä auki tuolta alku jutusta
jos ei löydy kampiakselin päästä olikohan 44mm vai 46mm kannalla olevaa mutteria niin joku varastanut sen....eli kyllä siellä sellainen pitää olla millä hihnapyörä on vedetty kiinni ja momenttikin on kohtuu tiukka!!
olihan siellä kierteet kuitenkin??? Vai oliko minkä alan ammatti mies katsomassa? ei se mutteri varmaan itsekseen ole karkuun lähtenyt...Kyllä sitä aika kauan joutui paineilma vääntimellä hakkaamaan ennen kuin irtosi ja ilmaa oli kuitenkin lähes kuutio takana
lähti itseltä toi kammenpään mutteri joskus irti kesken ajon. pieni rohahdus kuului konetilasta, ja peiliin katsoessa näin että jotain pyöri tieltä ojaan. siinä sitten auto tien sivuun ja velipoika juoksi kattoon mikä irtos. hivenen aikaa ihmeteltiin kuumaa mutteria joka haisee ihan moottoriöljylle
janski79 kirjoitti:olihan siellä kierteet kuitenkin??? Vai oliko minkä alan ammatti mies katsomassa? ei se mutteri varmaan itsekseen ole karkuun lähtenyt...Kyllä sitä aika kauan joutui paineilma vääntimellä hakkaamaan ennen kuin irtosi ja ilmaa oli kuitenkin lähes kuutio takana
Kierteet kyllä näytti ehjiltä. Kävin ihan paikallisessa merkkikorjaamossa jossa tuntuu se yks ainut kaveri tietävän näistä vanhemmista jotaki, ovat sen aina kysyneet paikalle.