Ammattilainen en ole, mutta mun silmään toi näyttää kyllä siltä, että varamoottoriksi tuosta ei enää ole, vaan ennemminkin joidenkin varaosien luovuttajaksi. Näyttää siltä, että on ollut talven pari hangessa, joten kaikki koneistetut pinnat on moro ja pumppukin, kun ei ole lähtöjä suojattu mitenkään. Jos konservoida haluat, niin sisällä säilyttäminen ainakin pysäyttää ruostumisen.
Hessu kirjoitti:Ammattilainen en ole, mutta mun silmään toi näyttää kyllä siltä, että varamoottoriksi tuosta ei enää ole, vaan ennemminkin joidenkin varaosien luovuttajaksi. Näyttää siltä, että on ollut talven pari hangessa, joten kaikki koneistetut pinnat on moro ja pumppukin, kun ei ole lähtöjä suojattu mitenkään. Jos konservoida haluat, niin sisällä säilyttäminen ainakin pysäyttää ruostumisen.
Jätkä olisi hyvä tiedottaja mihin tahansa firmaan...
Niin, käyntikuntoisen HJ:n koneen saa helposti parilla sataa nii siitä kannattaa lähteä laskemaan tekeekö kovinkaan paljoa työtä tuollaisen ruostemöykyn eteen.
komk kirjoitti:Niin, käyntikuntoisen HJ:n koneen saa helposti parilla sataa nii siitä kannattaa lähteä laskemaan tekeekö kovinkaan paljoa työtä tuollaisen ruostemöykyn eteen.
Vai parilla sataa.. No ei pahan hintasia..
Jos tohon hintaan käyntikuntoisen saa, niin ei tohon kannata kyllä laittaa ekuakaan..
Hessu kirjoitti:Ammattilainen en ole, mutta mun silmään toi näyttää kyllä siltä, että varamoottoriksi tuosta ei enää ole, vaan ennemminkin joidenkin varaosien luovuttajaksi. Näyttää siltä, että on ollut talven pari hangessa, joten kaikki koneistetut pinnat on moro ja pumppukin, kun ei ole lähtöjä suojattu mitenkään. Jos konservoida haluat, niin sisällä säilyttäminen ainakin pysäyttää ruostumisen.
Jätkä olisi hyvä tiedottaja mihin tahansa firmaan...
Joo en kehdannut suoraan kirjoittaa, että ton moottorin arvo taitaapi olla 14 senttiä kilolta...