alkoi 1000km turbotuksen jälkeen 2H koneesta kampuran etustefa vuotaan... miten helpoin purkaa ja neuvoja minkäkokonen se mutteri siellä kampuran päässä on? tarviiko siivalle ulosvedintä.... neuvokaahan kun en oo tuohon ikuna vaihtanu steffaa
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua ! ! !
Turbotuksen yhteydessä se huohotin pitää muuttaa sillälailla, että se on suoraan ulkoilmaan. Jos tätä et oo vielä tehny, niin se kannattaa muuttaa heti ensimmäisenä. Se voi aiheuttaa just tommosta.
mun mielestä se huohotin kannattaa laittaa sinne turbon imupuolelle, ei tule silloin tollaista huohotuspainetta koneeseen, se mutteri oli muistaakseni 45mm, enkä itse ainakaan ole siinä tarvinnut ulosvetäjää. syyläri vaan ekana irti.
eikös se oo sama onko se ulkoilmassa vai ahtimen imupuolella? tietenkin siellä jonkin moinen imu on siellä imuputkessa mut? eikai sillä väliä kumpaan laittaa?? vai onkoo?
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua ! ! !
en minä ainakaan lämmintä/kuumaa öljynhuuruista huohotusjätettä ole syöttänyt takaisin imupuolelle omissa rojekteissani...ei se tällä tavoin käryä auton alla mutta siihen ne hyödyt taitaakin jäädä. useimmissa tapauksissa tulee öljyttyä imuputkisto ja cooleri ajansaatossa aika huolella, etenkin kun vanhaa konetta ahdistellaan. ja ei siitä tehot ainakaan nouse, vähän sama kuin egr systeemeissä.