Kuva Kuva

2H koneen kampuran etustefan vaihto.

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

rouveri
Viestit: 31
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 9:27 pm
Paikkakunta: k-suomi

2H koneen kampuran etustefan vaihto.

Viesti Kirjoittaja rouveri »

alkoi 1000km turbotuksen jälkeen 2H koneesta kampuran etustefa vuotaan... miten helpoin purkaa ja neuvoja minkäkokonen se mutteri siellä kampuran päässä on? tarviiko siivalle ulosvedintä.... neuvokaahan kun en oo tuohon ikuna vaihtanu steffaa :shock:
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua ! ! !
profi
Viestit: 69
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 12:44 am
Paikkakunta: veteli

Viesti Kirjoittaja profi »

Turbotuksen yhteydessä se huohotin pitää muuttaa sillälailla, että se on suoraan ulkoilmaan. Jos tätä et oo vielä tehny, niin se kannattaa muuttaa heti ensimmäisenä. Se voi aiheuttaa just tommosta.
hj 60
hj 61
rouveri
Viestit: 31
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 9:27 pm
Paikkakunta: k-suomi

kyllä

Viesti Kirjoittaja rouveri »

kyllä sen muutin ulkoilmaan...
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua ! ! !
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

mun mielestä se huohotin kannattaa laittaa sinne turbon imupuolelle, ei tule silloin tollaista huohotuspainetta koneeseen, se mutteri oli muistaakseni 45mm, enkä itse ainakaan ole siinä tarvinnut ulosvetäjää. syyläri vaan ekana irti.
rouveri
Viestit: 31
Liittynyt: Su Kesä 12, 2011 9:27 pm
Paikkakunta: k-suomi

niin...

Viesti Kirjoittaja rouveri »

eikös se oo sama onko se ulkoilmassa vai ahtimen imupuolella? tietenkin siellä jonkin moinen imu on siellä imuputkessa mut? eikai sillä väliä kumpaan laittaa?? vai onkoo? :roll:
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua ! ! !
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

eipä sillä niin väliä oo, toisaalta jos putki menee pihalle niin ei ole vaaraa öljyhulluista jos auto kaatuu
lepoantti
Viestit: 206
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 7:14 pm
Paikkakunta: sawo

Viesti Kirjoittaja lepoantti »

en minä ainakaan lämmintä/kuumaa öljynhuuruista huohotusjätettä ole syöttänyt takaisin imupuolelle omissa rojekteissani...ei se tällä tavoin käryä auton alla mutta siihen ne hyödyt taitaakin jäädä. useimmissa tapauksissa tulee öljyttyä imuputkisto ja cooleri ajansaatossa aika huolella, etenkin kun vanhaa konetta ahdistellaan. ja ei siitä tehot ainakaan nouse, vähän sama kuin egr systeemeissä.
Vastaa Viestiin