Moi, minkälainen 4veto systeemi on otsikon mukaisessa autossa?
Jatkuva 4veto välitasauspyörästöllä ja -lukolla vai takaveto ja kepistä/napista 4veto? Jäykkä vai risukeula(IFS)? Entä mitä eroa on 90 ja 95 sarjan malleilla?
t.jp
VZJ-90
Valvoja: Käyttäjä
VZJ-90
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
Re: VZJ-90
Jatkuva nelikko lukittavalla planeettakeskitasauspyörästöllä. Levikemallissa 100 % takaperän sähkölukko.jpesala kirjoitti:Moi, minkälainen 4veto systeemi on otsikon mukaisessa autossa?
Jatkuva 4veto välitasauspyörästöllä ja -lukolla vai takaveto ja kepistä/napista 4veto? Jäykkä vai risukeula(IFS)? Entä mitä eroa on 90 ja 95 sarjan malleilla?
t.jp
IFS päällekkäisin tukivarsin ja kierrejousilla/joustintuilla.
90 = lyhyt akseliväli, 95 = pitkä.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)