Kuva Kuva

Isompaa tassua HJ45:seen

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Pelmis
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 1:28 pm
Paikkakunta: Kotka

Isompaa tassua HJ45:seen

Viesti Kirjoittaja Pelmis »

Elikkäs laitos pitäis päästä viemään leimattavaksi ja muutoskatsastelua tehdä mm. renkaiden osalta.
Ymmärtääseni sais leimattua näille 33"sille jammeille, mutta ei olis ihan läpihuutojuttu kuitenkaan, elikkäs mitä lappusia mun tarttis metsästellä konttorille mukaan? (yrittelin kyllä etsiä täältä, mutta ne threadit, missä nyt sattui olemaan linkkejä em. papereihin,oli senverta vanhoja, jotta olivat linkitkin ilmeisesti ikäänsä kuolleet, taikka sitten en vaan osaa ) :oops:

Mutta BFG 33/12,5/15 MTR nullikat olis alla ja leviämpää lokasuojaa ja kaarta on pistetty, ettei siittä jää kiinni, mutta se renkulin korkeus(ko?) tuottanee ongelmuuksia?
Ja auto on siis se HJ45 (-79)

Kiitos ja anteeksi.
#498 (läheltä liippas)
HJ-45 -79 (käyttis)
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Ihan vinkkinä uudelle käyttäjälle, että se Search nappi siinä ylhäällä on varsin mainio työkalu täällä.

Eli paina Search, syötä hakusanaksi renkaat ja rajaa forum tekniseen keskusteluun, niin jo sillä haulla tulee muutamat topicit ja varsinkin se Renkaat BJ -topic vois olla kahlaamisen arvoinen..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Antsa
Viestit: 877
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 2:24 pm
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Antsa »

http://www.offroadpaja.fi/Rengasjutut.htm#Normi

Ja lyhyesti niin että jos löytyy joko auton käyttöohjekirja tai joku muu lappu josta ilmenee rengaskoot joita on kyseiseen autoon tehtaalta saanut niin se matkassa kontoorille. Ja sieltä ettii jo valmiiksi ne koot joita haluaa käyttää esimerkkinä asiassa. Ja tuolta linkistä voi käydä tarkistamassa että mikä on mahdollista ja mikä ei.

Ja jos on varma asiasta niin renkaat alle ja hoitaa homman niin ettei kumit tule yli eikä ota mihinkään kiinni ja kaikki on muutenkin reilassa niin ei muuta kun reippaasti leimasedän juttusille kaikkine lappuineen niin ongelmia ei silloin ole.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
Avatar
Pelmis
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 1:28 pm
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Pelmis »

Kiitoksia vinkeistä ja linkeistä, kohta leimasetää jututtamaan, saas nähdä miten jätkän käy :D
#498 (läheltä liippas)
HJ-45 -79 (käyttis)
Avatar
Pelmis
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 1:28 pm
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Pelmis »

Noni, muutos osuus meni ihmeellisenkin helposti. Puhumalla selvis siitä keikasta.
Muu katsastus ja asemalta poistuminen olikin sitten toinen juttu :D Sanotaanko näin, että yllättävänpaljon öljyä saa kadota koneesta iloisesti roiskuen ennenkuin sen kopista käsin huomaa, no eipähän ole kiire onneksi kkonttorille takasin :lol:
#498 (läheltä liippas)
HJ-45 -79 (käyttis)
Antsa
Viestit: 877
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 2:24 pm
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Mikäs kyrvähti????
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
A-P
Viestit: 495
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 7:48 pm
Paikkakunta: Vapaa Janakkala

Viesti Kirjoittaja A-P »

Alipainepumpun öljyletku? Tästä kokemusta.
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Avatar
Pelmis
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 1:28 pm
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Pelmis »

Öljynsuodattimen pohja näyttäis ainakin vuotavan. Pitää nyt tutkailla, josko vuodot rajoittuisi vaan siihen.
Näyttäis olevan vanhalla rouvalla hankaluuksia tottua uusiin kuskeihin, edellisellä omistelijalla muistaakseni just nuo letkut paukkunu alkutaipaleilla.
#498 (läheltä liippas)
HJ-45 -79 (käyttis)
Vastaa Viestiin