Empä oo hintaa aatellu..,tarjous ensin niin pääsee kiskoo ylöspäin..
Olikko muuten viime syksynä Oulusa kattoo yhtä lantikkaa autoliikkeessä,
Kaverilla oli ainaki saman näkönen auto ku sulla kuvassa..
Hallakimmo kirjoitti:Empä oo hintaa aatellu..,tarjous ensin niin pääsee kiskoo ylöspäin..
Olikko muuten viime syksynä Oulusa kattoo yhtä lantikkaa autoliikkeessä,
Kaverilla oli ainaki saman näkönen auto ku sulla kuvassa..
En kyllä tiedä missä hinnoissa nuo käytetyt palikat liikkuu mutta tarjotaan nyt sitte vaiks 50e
En ole oulussa sen enempää ollu muutakuin hakenut ton kötterön keväällä... että hyvin mahdollista että olet nähnyt juuri tämän lantikan mikä tuossa pihassa seisoo!
Sen sun lantikan Entinen omistaja nappas yhen 87 hj:n mun nokan edestä ja oli iha hyvä ku sain seuraavalla viikolla parivuotta tuoreemman, parempi kuntosen ja 3 tonnii halvemmalla..
Sanotaanko hinnaksi satanen, saan polttoaineet pois ku se kaveri asuu 150km päässä ja pitäs siihen sarjaan käydä 3kpl kattelee lisää..
Noi 9kpl voisin myydä 80e ja lähettää ens viikolla..?
Hallakimmo kirjoitti:Noi jutustelut on ku kymppi-uutisten kevennykset kovaan kaupan hierontaan..
Juuri niin!
Niin tosiaan pitänee miettiä tuota hintaa....
ilmoittelen täs viikolla sit että mitä teen niiden kans...
No se entinen omistaja taisi olla sit joku koijjari kun sen oli ostanut sun nenän eestä.....
En ainakaan toista hj:ta nähnyt sielä pihas kun tuon hain....!
Joo.. tallella ovat.. Peto_22:n kans oon yrittäny hieroo kauppaa ja jos hän ei halua noita niin kyl ne sitte joutaa.. ootellaan viikko ja pistä samantien vastaus jos haluat kaikki 12kpl:tta vai riittääkö noi 9:n
Joo en tiedä vielä, kun pitäis availla vähän konetta ensin. Löytyisiköhän säätöarvot, eli siis välykset, joltain vielä? Jos selviäisi pelkästään sillä. Toivossa on hyvä elää, kuten se lapamatokin aikoinaan totesi...
Säätöarvot on ohjeineen tämän "aiheen" eka sivulla, niitähän minäkin aloin ekaks kyselee..
Löysää keiku reilusti jotta erotat "porauksen" ja jos porausta ei tunnu löytyvän, säädä Max.venttiilivarren levysellä rakotulkilla 90 asteen kulmassa koneesta katottuna.. tämä siksi ku keikuun näkyy muotoutuvan pieni painanne ku se painaa venttiiliä alas..
Hallakimmo kirjoitti:Säätöarvot on ohjeineen tämän "aiheen" eka sivulla, niitähän minäkin aloin ekaks kyselee..
Löysää keiku reilusti jotta erotat "porauksen" ja jos porausta ei tunnu löytyvän, säädä Max.venttiilivarren levysellä rakotulkilla 90 asteen kulmassa koneesta katottuna.. tämä siksi ku keikuun näkyy muotoutuvan pieni painanne ku se painaa venttiiliä alas..
Eipä ole enään nuo säätöarvot näkyvissä (aiheen eka sivu, kuva ei näy), toisaalta voi olla mun koneen käyttö taidoissanikin eli ohjeet, jolla saa ohjeet näkyviin tai sitten ohjeet? Loogista?
Hallakimmo kirjoitti:Säätöarvot on ohjeineen tämän "aiheen" eka sivulla, niitähän minäkin aloin ekaks kyselee..
Eipä ole enään nuo säätöarvot näkyvissä (aiheen eka sivu, kuva ei näy), toisaalta voi olla mun koneen käyttö taidoissanikin eli ohjeet, jolla saa ohjeet näkyviin tai sitten ohjeet? Loogista?
Joo, kertokaa mullekin. Ei oo täällä noi arvot näkyvissä, siinä venakopassa ne kai joskus on lukenu muttei lue enää.....
Nyt olisi hyvä tilaisuus säätää venttiilinvälykset, mutta moottoria ei nyt voi käyttää. On kyllä mahdollista lämmittää letkulämmittimellä n 80 asteiseiseksi, joka on jo aika lähellä käyntilämpöä.
Mitäs mieltä olette, voiko silloin jo säätää lämpimän moottorin arvoihin? En itse näkisi estettä.
Tälle moottorille ei käsittääkseni ole annettu ohjearvoja kylmänä, mutta kyllähän sitä esim moottoria kasatessa on pakko säätää kylmänä johonkin arvoihin.
osilpi kirjoitti:Nyt olisi hyvä tilaisuus säätää venttiilinvälykset, mutta moottoria ei nyt voi käyttää. On kyllä mahdollista lämmittää letkulämmittimellä n 80 asteiseiseksi, joka on jo aika lähellä käyntilämpöä.
Mitäs mieltä olette, voiko silloin jo säätää lämpimän moottorin arvoihin? En itse näkisi estettä.
Tälle moottorille ei käsittääkseni ole annettu ohjearvoja kylmänä, mutta kyllähän sitä esim moottoria kasatessa on pakko säätää kylmänä johonkin arvoihin.
Sama vika täälläkin kansi remontin jälkeen, oli pienehkö syöpymä kannen tiivistepinnassa 4 sylinterin kohdalla, niin nyt on plaanattu uusiksi ja kaikki osat putsailtu..
Mitä venttiilivälys arvoja olette laittaneet kylmälle koneelle