Moi, vaihdan 4-lovisen lootan 5-loviseen. Mitkä kaikki stefat ja tiivisteet kannattaa vaihtaa samalla ja onnistuuko ne helposti ilman sen enempää purkamista, ja entäs kytkin, mitä levyä suosittelette, asetelmaa en tod.näk. vaihda. Mistä nuo tiivisteet saa ja tiedättekö varaosanumeroita?
5-lovisen kartaanit löytyy.
hj61;n laatikon vaihto, tiivisteet+stefat+kytkin?
Jos hyvän haluat niin purat ne laatikot kokonaan ja vaihdat ainakin kaikki laakerit, tiivisteet ja stefat + muut mahdolliset rikki menneet osat.
Ja jos kytkimen vaihdat niin samalla painelaakeri.
Tuo laatikko on mahdollista purkaa lähes normi autotallityökaluilla. Muutamat erikokoiset ulosvetäjät tarvii, tasapäiset lukkorengaspihdit sekä prässi.
Ja jos kytkimen vaihdat niin samalla painelaakeri.
Tuo laatikko on mahdollista purkaa lähes normi autotallityökaluilla. Muutamat erikokoiset ulosvetäjät tarvii, tasapäiset lukkorengaspihdit sekä prässi.
Mittasin laatikosta painelaakerin akselin paksuuden n.39mm
mutta tamgearssilla myydään kahta erilaakeria toisessa (sisäreikä 52,5mm) ja toisessa (sisäreikä 45mm), eihän siihen käy kumpikaan?!
jos laittaa tuon missä sisäreikä 45mm niin silloinhan siinä on 6mm välystä
kyseessä 5 vaihteinen vanhemman mallin laatikko
edit. vanhan painelaakerin ulkomitta oli muistaakseni 90 tai 95mm
2edit. vanha painelaakeri on juuri siihen sopiva, välystä ehkä 0.5mm, en mitannu sisä reijän halkasijaa mut varmasti alle 40mm
mutta tamgearssilla myydään kahta erilaakeria toisessa (sisäreikä 52,5mm) ja toisessa (sisäreikä 45mm), eihän siihen käy kumpikaan?!
jos laittaa tuon missä sisäreikä 45mm niin silloinhan siinä on 6mm välystä
kyseessä 5 vaihteinen vanhemman mallin laatikko
edit. vanhan painelaakerin ulkomitta oli muistaakseni 90 tai 95mm
2edit. vanha painelaakeri on juuri siihen sopiva, välystä ehkä 0.5mm, en mitannu sisä reijän halkasijaa mut varmasti alle 40mm