Moi, mistä löytyy 22R moottorin kaasuttimen alipaineletkuhässäkän kaaviokuva
mun moottorin nykyisellä letkutuksella BVSV venttiili ei saa alipainetta mistään?
venttiili ohjaa shoke openeria ja AAPtä. tämän takia tyhjäkäynti ei putoa alle 1200kierrosta mistään ruuvista. 2 amerikan kaaviota olen löytänyt, mutta niistä ei saa mitään tolkkua.
jos jollain on varmasti oikea letkutus RJ-70 autossa, valokuvat hässäkästä auttaisi kovin.
t.jp
alipainetta
alipainetta
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
tossa omassa yksilössä pitäs olla oikee letkutus ku oli samal omistajal melkei uudesta asti ja toyotalla huollettu edellisen aikaan.. tyhjäkäynti taitaa olla jossai alle tonnin luokkaa ja muutenki tuntuu toimivan hyvin. huomen vois yrittää valosaa aikaa ottaa kuvan siitä 

-ei riemulla rajaa kun parhaalla ajaa-
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec
LJ70 3"korotus,37x14.5 Creepyt yms.
WUOKSI OFFROAD
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec
LJ70 3"korotus,37x14.5 Creepyt yms.
WUOKSI OFFROAD
Eilen löysin kadonneen VSV-venttiilin ja sen myötä letkutuskin on nyt oikein.
Mitä kummaa on edellisten omistajien päässä liikkunut, kun oli aivan kaikki letkut väärissä paikoissa.
Enään on kateissa VSV-venttiilin sähköohjauksen maadottaja. se ei ole imusarjan etupäässä oleva mötikkä, eikä imusarjan alle menevä johto? onko pakosarjan alla lohkossa jotain lämpötila tunnistimia ?
hämmästelee JP
Mitä kummaa on edellisten omistajien päässä liikkunut, kun oli aivan kaikki letkut väärissä paikoissa.
Enään on kateissa VSV-venttiilin sähköohjauksen maadottaja. se ei ole imusarjan etupäässä oleva mötikkä, eikä imusarjan alle menevä johto? onko pakosarjan alla lohkossa jotain lämpötila tunnistimia ?
hämmästelee JP
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
Ei ole tarroja konepellissä, paksu äänieriste ainoastaan. Kyllä ne letkut nyt on oikeilla paikoilla, enään on kateissa se VSV-venttiilin maadotus.
t.jp
t.jp
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36