Korin irroitus
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 170
- Liittynyt: Ti Joulu 15, 2009 8:48 pm
- Paikkakunta: Holstitunturi
Korin irroitus
Olisiko tälle otsikolle aiheen tynkää ihan FAQ-osastolle?
Pelonsekaista ihailua kokeneena olen katsellut noita 100%:a kunnostusprojekteja näillä foorumeilla. Eli kysymys kuuluu; mitkä osat pitää purkaa ennen kuin HJ:n korin voi nostaa rungon päältä pois?
Pelonsekaista ihailua kokeneena olen katsellut noita 100%:a kunnostusprojekteja näillä foorumeilla. Eli kysymys kuuluu; mitkä osat pitää purkaa ennen kuin HJ:n korin voi nostaa rungon päältä pois?
Ja vielä nopeusmittarin vaijeri ja käsijarrun vaijeri.
Korinkiinnityspulttien kans ei todennäkösesti kannata alkaa sen kummemmin asumaan, ensin näyttää vähän rälläkkää ja lekaa perään. Säästää aikaa kummasti. Niin ja kahdelle takimmaiselle pultille on ainakin uutena ollu näppärät luukut siinä kotelossa. Toinen vaihtoehto on tehdä reiät kontin lattiaan mistä operoida.
Korinkiinnityspulttien kans ei todennäkösesti kannata alkaa sen kummemmin asumaan, ensin näyttää vähän rälläkkää ja lekaa perään. Säästää aikaa kummasti. Niin ja kahdelle takimmaiselle pultille on ainakin uutena ollu näppärät luukut siinä kotelossa. Toinen vaihtoehto on tehdä reiät kontin lattiaan mistä operoida.
1987 LJ70