elikkä ostin tuossa joku aika sitten hj60 itelleni ja nythän tuota rupesi lauhan kelin aikaan renkaitten sisäkylet öljystä märkänä olemaan ja myös murros kevyesti sanottuna naputtaa apukuskin puolella.tarkotus ois ruveta lähiaikoina remontteeraamaan mutta jos saisi vähän tietoa ja purkuohjeita kyseiseen remonttiin(myös purku kuvat plussaa),ja mitä kaikkea osaa sinne joutuu uusimaan? ja paikallaan ollessa kun rattia kääntelee niin kuuluu mahoton pauke,osaako se johtua siitä murroksesta vai mistäköhän?
ja hintaahan tälle remontille varmaan tulee heti vit**ti?
remonttia remonttia...
Valvoja: Käyttäjä
Tuossa on murroksen vaihtoon ohjeet.
http://slck.net/gallery2.php?g2_itemId=9198
Ja käy hakee tarvikkeet Juuasta Offroadtarvikkeelta kun näyt likellä asustelevan. Murros on n.120 euroa + muutama laakeri ja stefa (ja pitää olla todella huono tuuri jollei noita löydy hyllystä), pitäis jäädä alle 200 euron puoli.
http://slck.net/gallery2.php?g2_itemId=9198
Ja käy hakee tarvikkeet Juuasta Offroadtarvikkeelta kun näyt likellä asustelevan. Murros on n.120 euroa + muutama laakeri ja stefa (ja pitää olla todella huono tuuri jollei noita löydy hyllystä), pitäis jäädä alle 200 euron puoli.
Juu ja kun se raidetanko"pyörähtää" paikallaan kääntäessä niin se kyllä antaa ääntä.
Ja mitä tällä tarkoitan selviää kun pyytää jonkun kääntelemään niitä pyöriä ja itse pällistelee niitä niveliä,tankoja ja jousia.
Jos nyt juuri tuntuu ettei jaksa,viitti,ja ei ole rahaa ruveta sitä etupäätä remppaamaan niin mielestäni ei ole tarvettakaan jos kaikki muuten toimii.
Pää asia on että huolehtii siitä että siellä etuperässä on silloin öljyä kun sitä käyttää,ja niihin murroksiin voi,ja kannattaa lisätä rasvaa siinä olkahässäkässä olevasta neliökantaisesta täyttöpropusta.
Itsellä on se etuperä remontti odottanut vuodesta 98` ja joka talvi se etuperä pyörii syys-huhtikuun,ja kun kelit alkaa lämpiämään alkaa ne etuakselin stefat laskemaan öljyä hieman läpi.
Mutta mitä kerroin ei todellakaan tarkoita sitä ettei korjaaminen kannata.
Kuvia taatusti löytyy joko täältä,tai offipalstan puolelta.
Ja mitä tällä tarkoitan selviää kun pyytää jonkun kääntelemään niitä pyöriä ja itse pällistelee niitä niveliä,tankoja ja jousia.
Jos nyt juuri tuntuu ettei jaksa,viitti,ja ei ole rahaa ruveta sitä etupäätä remppaamaan niin mielestäni ei ole tarvettakaan jos kaikki muuten toimii.
Pää asia on että huolehtii siitä että siellä etuperässä on silloin öljyä kun sitä käyttää,ja niihin murroksiin voi,ja kannattaa lisätä rasvaa siinä olkahässäkässä olevasta neliökantaisesta täyttöpropusta.
Itsellä on se etuperä remontti odottanut vuodesta 98` ja joka talvi se etuperä pyörii syys-huhtikuun,ja kun kelit alkaa lämpiämään alkaa ne etuakselin stefat laskemaan öljyä hieman läpi.
Mutta mitä kerroin ei todellakaan tarkoita sitä ettei korjaaminen kannata.
Kuvia taatusti löytyy joko täältä,tai offipalstan puolelta.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...