onko kukaan lastuttanut 2003 d-4d:tä
Valvoja: Käyttäjä
onko kukaan lastuttanut 2003 d-4d:tä
tilasin viriboxin kokeeksi ja pitäisi kytkeä se common-rail jakoputken päässä olevaan kolminapaiseen liittimeen mukana tulleen ohjeen mukaan. mutta mutta, ohje on yleismallinen, ei autokohtainen eli onko tuossa liittimet missä???
millaisia boxeja olette laittaneet?
millaisia boxeja olette laittaneet?
Kannattaakohan noin yleismallin boxia laittaa, jos ei kerran edes automallikohtaisia ohjeita... Olisit maksanut pari sataa lisää ja ottanut jonkin tunnetun merkin. Tuo sun boxi (minkä merkkinen lie?) on väkisin melkoinen kompromissi kaiken suhteen.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Voipi olla ettei 2003 mallises jojotas ole takuita enää muutenkaanpertsa kirjoitti:Kyllä kannataa ostaa se alkuperäinen Toyotan boxi niin ei tarvi muuta kun ottaa vanhan pois ja laittaa uuden tilalle tunnin hommaVoi olla ettei sovi tolle automaatilaatikolle noi kaikki netti boxit ja takuut häipyy samantien

-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
no jopas, olipas ennakkoluuloista porukkaa...
joo, ostaisin toyotan alkuperäisen boxin, mutta muutamasta lisähevosesta ei kannata yli tonnia maksaa. vissiin olen sitten köyhä tähän porukkaan...
ja takuilla ei tosiaan ole merkitystä tässä tilanteessa, muutama vuosi ja toistasataatuhatta kilometriä sitten lakannut.
itse itseäni avustaen löysin oikean liittimen erittäin helposti mukana tulleiden ohjeiden mukaan. tosin olisi varmaan sokea apinakin löytänyt... liitin irti, haaroituspiuha väliin ja boxi kiinni. koeajolenkki ja vähän säätöä isommalle. avot, hienosti toimii. vääntö selkeästi lisääntynyt, polttoaineenkulutus laskenut ajotietokoneen mukaan noin litran satasella. ei ongelmia vaihteiston kanssa, ei savutusta, kaikki toimii niin kuin pitääkin.
siitäs saitte

joo, ostaisin toyotan alkuperäisen boxin, mutta muutamasta lisähevosesta ei kannata yli tonnia maksaa. vissiin olen sitten köyhä tähän porukkaan...
ja takuilla ei tosiaan ole merkitystä tässä tilanteessa, muutama vuosi ja toistasataatuhatta kilometriä sitten lakannut.
itse itseäni avustaen löysin oikean liittimen erittäin helposti mukana tulleiden ohjeiden mukaan. tosin olisi varmaan sokea apinakin löytänyt... liitin irti, haaroituspiuha väliin ja boxi kiinni. koeajolenkki ja vähän säätöä isommalle. avot, hienosti toimii. vääntö selkeästi lisääntynyt, polttoaineenkulutus laskenut ajotietokoneen mukaan noin litran satasella. ei ongelmia vaihteiston kanssa, ei savutusta, kaikki toimii niin kuin pitääkin.
siitäs saitte

No hyvä kun toimii.m kirjoitti:avot, hienosti toimii. vääntö selkeästi lisääntynyt, polttoaineenkulutus laskenut ajotietokoneen mukaan noin litran satasella. ei ongelmia vaihteiston kanssa, ei savutusta, kaikki toimii niin kuin pitääkin.
siitäs saitte

Mulla oli kans eräs boxi kolmisen vuotta sitten, jonka asennusohjeet oli sellainen kooste muutamaa eri merkkiä ja mallia varten. Sieltä sitten piti arpoa laitetaanko mikä väri mihinkin ja entäs kun jäi yksi ylimääräinen johto... se neuvottiin yhdistämään johonkin toiseen, jonka väri taas ei täsmännyt. Pelotti jos polttaa koko ECU:n tollasen kans leikkiessä. En tiedä oliko se koskaan oikein kytketty, kun kummallisempaa säväystä ei antanut.
Vaihdoin sen kuitenkin toisen merkkiseen kun käytettynä halvalla sain, sen asennusohjeet olivat eri selkeät, juuri mallikohtaiset ja johtojakin oli 2 enemmän. Ainoastaan 1 johto 5:stä oli samassa paikassa muistaakseni. Tämä tuntuu toimivan ja myös olin huomaavinani kulutuksessakin laskua. Talvella kyllä menee sen mitä ennenkin.
SLCK #65