hdj 80 etuperä hajos!!!
Valvoja: Käyttäjä
hdj 80 etuperä hajos!!!
Mistä sais osat sinne muualtako toyotalta..? auto on automaatti joten mikäs välitys siinä on.?
hdj 80 -90
4.2td
4.2td
Re: hdj 80 etuperä hajos!!!
Kato koodi rintapellin valmistajankilven alariviltä ja tulkkaa se vaikka tällä: http://www.off-road.com/trucks4x4/artic ... ?id=274535ville-22 kirjoitti:Mistä sais osat sinne muualtako toyotalta..? auto on automaatti joten mikäs välitys siinä on.?
Välitys taitaa olla 4.11. Sen saa ostettua vaikka täältä:
http://www.cros4wd.com/verkkokauppa/pro ... f210f9a33c
Tuo taitaa olla kaikenlisäksi ihan Toyotan orkkisosaa, samaisella koodilla välkkä kun löytyy vaikka täältä:
http://www.justdifferentials.com/index. ... ts_id=3500 Manufactured by Toyota. Kaikenmaailman kiinalaisiakin kun on tarjolla joita saa varoa jos halvalla maailmalta saisi.
LJ:ssä käytetään samaa lautasta/pinjonia, mutta niissä on vakiona eri välitys (4.56).
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
jos manuaali niin 3,73 välitys, jos automaatti niin 4,11.
tojotalla maksaa muistaakseni nuin 970e, laakerit tojotalla sit päälle 500 viel.
ja etkä sä siitä tollakaan hyvää saa, nuilla kilometreillä on jo poorit kulunu ja väljää jokapaikassa. ja niitä pikkurattaita ei tasauspyörästöön saa erikseen vaan tarttee koko tasauspyörästön. sitten vetarit, murrokset ja ne napalukon korvikkeet.
tilaa välitys jenkeistä, tosin itte en ky heti löytäny ainakaan 3,73 välitystä sieltä. mut halvemmaks tulee jos tilaat vaikka 4,11 välityksen eteen ja taakse+ sitten asennus master kitin jenkeistä. maksaa varmaan nuin 500-600e suomeen toimitettuna. tällä saat sitten jo nippuun auton mutta piueni välys kyllä jää. mutta koita hakua niin löytyy paljon tietoa hodarin etuperästä.
eti vaikka mun kirjottamia juttuja(mitä on aika vähän joten luulis löytyvän helposti). muistaakseni siel oon selittäny aika tarkasti.
etuperä väljistyy aina hodarissa joten se on kulutus osa. harvemmin kyl hampaat lähtee. mut kannattaa samal ainakin perusremppa tehdä kun auki otat.
pronssiholkit 15e kappale,vetarin stefat 10e kappale. sit mahdollisesti pallon tiiviste sarjaa yms.
pronssiholkkia asennettaessa kannattaa tarkistaa sitten se välys prässäyksen jälkeen siihen murrokseen.
itse tein juuri tänään perus vuosihuoltoa hodarin etuperään ja taas joutu pienen lastun ottamaan uudesta holkista että ei hirtä sitten kiinni. sisäreikä supistuu usein prässättessä...
tai voit vaikka soittaakki jos joku asia kiinostaa. oon kuitenkin useamman kerran purkanu ton perän... o4o 3528o44 -timo-
tojotalla maksaa muistaakseni nuin 970e, laakerit tojotalla sit päälle 500 viel.
ja etkä sä siitä tollakaan hyvää saa, nuilla kilometreillä on jo poorit kulunu ja väljää jokapaikassa. ja niitä pikkurattaita ei tasauspyörästöön saa erikseen vaan tarttee koko tasauspyörästön. sitten vetarit, murrokset ja ne napalukon korvikkeet.
tilaa välitys jenkeistä, tosin itte en ky heti löytäny ainakaan 3,73 välitystä sieltä. mut halvemmaks tulee jos tilaat vaikka 4,11 välityksen eteen ja taakse+ sitten asennus master kitin jenkeistä. maksaa varmaan nuin 500-600e suomeen toimitettuna. tällä saat sitten jo nippuun auton mutta piueni välys kyllä jää. mutta koita hakua niin löytyy paljon tietoa hodarin etuperästä.
eti vaikka mun kirjottamia juttuja(mitä on aika vähän joten luulis löytyvän helposti). muistaakseni siel oon selittäny aika tarkasti.
etuperä väljistyy aina hodarissa joten se on kulutus osa. harvemmin kyl hampaat lähtee. mut kannattaa samal ainakin perusremppa tehdä kun auki otat.
pronssiholkit 15e kappale,vetarin stefat 10e kappale. sit mahdollisesti pallon tiiviste sarjaa yms.
pronssiholkkia asennettaessa kannattaa tarkistaa sitten se välys prässäyksen jälkeen siihen murrokseen.
itse tein juuri tänään perus vuosihuoltoa hodarin etuperään ja taas joutu pienen lastun ottamaan uudesta holkista että ei hirtä sitten kiinni. sisäreikä supistuu usein prässättessä...
tai voit vaikka soittaakki jos joku asia kiinostaa. oon kuitenkin useamman kerran purkanu ton perän... o4o 3528o44 -timo-
- andycruiser
- Viestit: 16
- Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 12:37 am
- Paikkakunta: colhorado
suosittelisin kysäisemään varmuuden vuoks tuoltakin =>
http://www.tamgears.com/
Tilasin sieltä taannoin HDJ:n etuperään kaikki laakerit+koko akselin tiivisteet+kaikki kardaanin ristinivelet.
Muistaakseni sille kasalle kertyi hinnaksi n.610€
http://www.tamgears.com/
Tilasin sieltä taannoin HDJ:n etuperään kaikki laakerit+koko akselin tiivisteet+kaikki kardaanin ristinivelet.
Muistaakseni sille kasalle kertyi hinnaksi n.610€
HJ 61-89<huoltoauto>
HDJ 80-90
HDJ 80-90
paikallisel(imatral) toyotal maksaa n.600€ välitykset, n.400€kepit.. tuli tossa joku aika sitten kyseltyä..ville-22 kirjoitti:vetopyörästön hampaat näky olevan hajalla..vares kirjoitti:utelias kysyy et mitäs sielt meni?joten kallista remonttia tulee..
-ei riemulla rajaa kun parhaalla ajaa-
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec
LJ70 3"korotus,37x14.5 Creepyt yms.
WUOKSI OFFROAD
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec
LJ70 3"korotus,37x14.5 Creepyt yms.
WUOKSI OFFROAD
-
- Viestit: 271
- Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
- Paikkakunta: pälkäne
syksyllä testattiin kiinan kennon ominaisuuksia tyyliin kaasu auki 2 km ja liinat kiinni,repsikka oli jo ulkona ennenkuin auto pysähty kokonaan ja laserilla mittailemaan lämpötiloja kennon päätyistä.tupron puoli 78 astetta ja kylmempi puoli 43,ei se ilman ainemäärän lisäystä juuri mitään auta mutta helteellä pääsee pata vähemmällä jos vaikka vetokoukkuun on ilmestynyt joku 3t kuorma.ja jarrulevyt oli muuten jotain 280 astetta sen jarrutuksen jälkeen.
maaristeilijä