Tarvis BJ:n perään uuden pienen kärryn satunaisin kuljetuksiin.
Pitääkö uudessa omatekoisessa jarruttomassa peräkärryssä aisan jatkua katkeamattomana akselin takapuolelle?
kuten jarrullisissa jo 6 vuotta.
Pitäisi rakentaa pieni kärry kun entinen on hävinny tielle.
AKE(sylettää tuo nimi)verkko sivuilta en ainakaan minä löytäny mitään tietoa.
Ipa
BJ: jarruton kärry
Valvoja: Käyttäjä
Ei jarrullisessakaan tartte aisan olla yhtenäinen, mutta aisan kiinnityskohdan ja akselin kiinnityskohdan välissä ei runkorakenteessa saa olla jatkoksia. Konttorilta sai semmosen ohjevihkosen vielä vuosi sitten ainaki, ku työpaikalle tehtiin yks jarrullinen.
Jarruttomassakinhan tarttee nuo vetopää, aisa ja akseli olla tyyppihyväksyttyjä nykyään mun käsityksen mukaan.
Jarruttomassakinhan tarttee nuo vetopää, aisa ja akseli olla tyyppihyväksyttyjä nykyään mun käsityksen mukaan.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
käyt kysymässä ohjeet siltä konttorilta jolla meinaat kärrin leimata, ja koitat suorittaa leimauksen saman heebon kanssa jolle asian alunperin esitit. saat heti alkuun sellaiset ohjeet joilla tekeminen onnistuu kerralla oikein ja tällä tavoin toimien katsastus sujuu ilman ongelmia olipa kyse kärristä tai ajoneuvosta.
näissä kärrijutuissakin asetukset on yhtenäiset kaikkialla suomessa, tulkinnat vaan yllättäen vaihtelee mies ja paikkakuntakohtaisesti

näissä kärrijutuissakin asetukset on yhtenäiset kaikkialla suomessa, tulkinnat vaan yllättäen vaihtelee mies ja paikkakuntakohtaisesti


