Kuva Kuva

BJ: jarruton kärry

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

ipancruiser
Viestit: 43
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 6:30 am
Paikkakunta: oulunsalo

BJ: jarruton kärry

Viesti Kirjoittaja ipancruiser »

Tarvis BJ:n perään uuden pienen kärryn satunaisin kuljetuksiin.
Pitääkö uudessa omatekoisessa jarruttomassa peräkärryssä aisan jatkua katkeamattomana akselin takapuolelle?
kuten jarrullisissa jo 6 vuotta.
Pitäisi rakentaa pieni kärry kun entinen on hävinny tielle.
AKE(sylettää tuo nimi)verkko sivuilta en ainakaan minä löytäny mitään tietoa.

Ipa
HDJ100 -98
HJ45 -79
BJ40 -78
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Ei jarrullisessakaan tartte aisan olla yhtenäinen, mutta aisan kiinnityskohdan ja akselin kiinnityskohdan välissä ei runkorakenteessa saa olla jatkoksia. Konttorilta sai semmosen ohjevihkosen vielä vuosi sitten ainaki, ku työpaikalle tehtiin yks jarrullinen.

Jarruttomassakinhan tarttee nuo vetopää, aisa ja akseli olla tyyppihyväksyttyjä nykyään mun käsityksen mukaan.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
lepoantti
Viestit: 206
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 7:14 pm
Paikkakunta: sawo

Viesti Kirjoittaja lepoantti »

käyt kysymässä ohjeet siltä konttorilta jolla meinaat kärrin leimata, ja koitat suorittaa leimauksen saman heebon kanssa jolle asian alunperin esitit. saat heti alkuun sellaiset ohjeet joilla tekeminen onnistuu kerralla oikein ja tällä tavoin toimien katsastus sujuu ilman ongelmia olipa kyse kärristä tai ajoneuvosta.

näissä kärrijutuissakin asetukset on yhtenäiset kaikkialla suomessa, tulkinnat vaan yllättäen vaihtelee mies ja paikkakuntakohtaisesti :shock: :shock: :shock:
ipancruiser
Viestit: 43
Liittynyt: La Tammi 31, 2009 6:30 am
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja ipancruiser »

lepoantti puhuu asiaa ja hj60 puhuu samaa mitä kysyinkin.
HDJ100 -98
HJ45 -79
BJ40 -78
Vastaa Viestiin