Käyttäjä kirjoitti:JF kirjoitti:Veikkaisin tarkemmin tietämättä, että kyse on siitä, että jos mäntä painettaisiin ihan pohjaan asti saattaisi se peittää nestekanavan niin, ettei mäntä enää lähtisi liikkeelle ilman noita nystyröitä.
Eli jos meinaat sorvata pyöräyttää tuollaiset ja olet huolissasi tuosta, voithan aina jättää keskelle pienen kohouman joka ajaa saman asian.
On noita kai tehty messingistäkin hyvällä menestyksellä. Ts. onnea rosterin sorvaamiseen, etenkin sisäpuolelta.

Pitää olla pätö sorvari ja hyvät terät.
Teetin aikoinaan 2002BMW:projektiin haponkestävästä jarrumännät ja tuli paremmat kuin hyvät.
HJ:hin joka parivuotta sitten pöllittiin, tehtiin jo noin 20v sitten männät haponkestävästä, alkuperäisten ulkomittojen mukaan!
Hapiksesta siksi, kun siihen saa helpommin ja paremman kiilotetun pinnan, kuin tavalliseen rosteriin.
Sen jälkeen ei ollut etujarrujen kanssa kokoaikana mitään ongelmia!
Sisäpuolia ei tarvitse sorvailla, riittää pelkkä poraus.
Ensimmäinen koe-erä tehtiin ilman porausta, alkoivat tihkumaan jarrunestettä männän välistä, todennäköisesti olivat liian painavia.