Kuva Kuva

Uusi matto autoon?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

hzj75
Viestit: 360
Liittynyt: La Elo 19, 2006 7:28 am
Paikkakunta: Tukholoma

Uusi matto autoon?

Viesti Kirjoittaja hzj75 »

Kattelin Coolcruiserilta maton hintaa TOSI KALLIS.Kysymys, eiköhän jotain nestemäistä kumia,muovia oo jossain tarjolla että vois ite sutia uuden maton käyttäen vanhaa muottina.Sais olla orkkis väristä (kestääkö 2 komponentti kosteussulku ehkä ei).Vai oisko joku rahan päälle ymmärtävä pienyrittäjä joka toimii alalla.Luultavasti on muitakin kun minä joka haluais orkkis tyylistä mattoa kohtuu hintaan.
savinen
Viestit: 11
Liittynyt: To Elo 31, 2006 2:38 pm
Paikkakunta: liplijan

Viesti Kirjoittaja savinen »

itse joskus kysyin vahingossa toyotalta uutta mattoa yli 700 oli hinta silloin
oziolli
Viestit: 43
Liittynyt: To Joulu 06, 2007 1:20 pm
Paikkakunta: Canberra

Re: Uusi matto autoon?

Viesti Kirjoittaja oziolli »

hzj75 kirjoitti:Kattelin Coolcruiserilta maton hintaa TOSI KALLIS.Kysymys, eiköhän jotain nestemäistä kumia,muovia oo jossain tarjolla että vois ite sutia uuden maton käyttäen vanhaa muottina.Sais olla orkkis väristä (kestääkö 2 komponentti kosteussulku ehkä ei).Vai oisko joku rahan päälle ymmärtävä pienyrittäjä joka toimii alalla.Luultavasti on muitakin kun minä joka haluais orkkis tyylistä mattoa kohtuu hintaan.
Kyllä noita mattoja, sekä vinyylisiä että kokolattiamattoa muistuttavia tehdään Austraaliassa ja hinta on AU$140-200 etujalkatilaan. Taakse arvioisin olevan vähemmän. Tietoja löytyy Australian eBay'stä ja hakusanoiksi Landcruiser moulded carpet tai Landcruiser moulded vinyl.

Voisit myös kokeilla tehdä itse veneiden verhoilussa kaytettävistä kokolattiamatoista.
FJ62 1989
Vastaa Viestiin