Nyt on opiskeltu noita koneita, laatikoita ja kytkimiä sen verran että hirvittää jo

Enivei. Osta manuaali 4Runner. Pulttaa siitä irti kone ja kytkinkoppa sekä sähkösarja tietsikoineen.
Mene LJ:n luo ja työnnä siihen kone kytkinkoppineen ja 4Runnerin sähkösarja niin avot sullon V6 koneella oleva Läjä.......
Sama onnistuu esim KJ95:seen kans. Mutta mein pointti koko jutuissa on se että kytkinkoppa V6 koneesta istuu myös KJ.n laatikkoon sekä Läjän lootaan.
Kiinnostiko nyt tää ketään... En tiä mutta myös turpon virittämällä 3VZ-E koneen kylkeen kuulema kyyti maistuu ja matka taittuu ihan kivasti....
Kytkinkoppien korkeuksissa on eroja mutta kytkinkopathan käyvät vain tiettyyn KONEESEEN kun taas laatikon pään kiinnitys on edellä mainituissa sama. Sekä tärkeä havainto on se että KYTKINAKSELI on Runnerissa, KJ95 sekä LJ70 SAMANPITUINEN. Jos herää siis epäilyksiä.
Ei käy niin kuin käy esim. HJ6X loota vrt BJ4X loota. Net ei naitu vaikka kytkinkopan kiinnitys laatikkoon on samat ristiin. Kytkin akselit on liian eripituiset toimiakseen esim. kompinaatiossa BJ:n laatikko Hoojiihin.
EDIT: Todettakoon tähän samaan syssyyn että Runneriin ei välttämättä kannata haaveilla LJ:n lootaa koska laatikko on läjässä tosi lyhyt joka johtaa siihen että etukardaani ei sovi olemaan älyllisesti paikoillaan. Toki sen saa siihen ehkä naitettua jos pitää sen risukeulan mutta yleensä noiden swappien tekijät haluaa kans vähän jäykkää etuakselia jne...
Tämän läjän loota runneriin swapin etukardaanin pituuden voin mitata seuraavalla kerralla kun käyn hallilla niin varmistuu kuin kinttana siitä jordaanista loppujen lopuksi tulisi....